Ga naar inhoud

probleem met inloggen in Yahoo mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is onvoorstelbaar dat een bedrijf als Yahoo dit problem veroorzaakt en niet binnen een aantal uur kan oplossen. Hoezo klantenbinding? Op de tables gaat het, op Windows 8 krijg ik een melding ' did you mean to switch apps?" en op windows 7 Home Premium gooit ie je er uit. Idioot dat ze het niet snel oplossen.
Link naar reactie
Op mijn i pad heb ik geen problemen maar op de pc wel : als ik ben ingelogd vlieg ik er uit en krijg ik dit : De webpagina kan niet worden weergegeven Meest waarschijnlijke oorzaak: •Voor bepaalde inhoud of bestanden op deze webpagina is een programma vereist dat momenteel niet is geïnstalleerd. Mogelijke acties: Online naar een programma zoeken waarmee u deze webinhoud kunt weergeven. Geef het adres opnieuw op. Ga terug naar de vorige pagina.
Link naar reactie
Woensdag 4 december, probleem doet zich (tijdelijk? )niet meer voor. Let wel op er is een advertentie over de andere advertenties heen die mogelijk afkomstig is Rusland. (Russische letters en website: www.USAGC.org, Zij vragen om in teloggen om een Green Card voor USA te verkrijgen. Doe je apart inloggen op deze website, komt er een httpss te voorschijn met info, haal je de laatste s weg, zie je een plaatje met oorlogshandelingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...