Ga naar inhoud

SD kaart geeft fout in i / o apparaat, werkt ook niet op telefoon


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met een probleem. Van de ene op de andere dag ziet mijn telefoon (samsung galaxy S2) mijn Micro SD kaart niet meer. Ik heb de volgende dingen al gedaan. - Telefoon naar fabrieks instellingen > Geen resultaat - Kaartje schoongemaakt > geen resultaat - In adaptor gedaan en in mijn SD kaar lezer van mijn pc (windows XP). lampje van de lezer gaat wel branden bij deze computer > schijf D: (de schijf waar hij op zou moeten staan) dan krijg ik foutmelding: Fout in I / O apparaat. - Rechtermuisknop schijf D: > Loopt vast, geeft reageerd niet aan. zodra je de SD kaart uit de pc haalt werkt deze computer weer. - CardRecoveryPro gedownload > ziet D: niet - start > uitvoeren > chkdsk D:\r Gebeurt er niks, krijg alleen een tekstvak waar ik niet in kan typen, als ik chkdsk D:\r invoer zonder sd kaart erin geeft hij geen schijf aanwezig. Wat kan ik nu nog doen? er staan voor mij belangerijke foto's ect. op dus ik zou graag willen dat ik dat er nog af kan halen o.i.d. alvast bedankt, Matthijs
Link naar reactie
het is niet meer mogelijk om de bestanden er zelf nog af te halen. hiervoor zul je een speciaal bedrijf moeten inschakelen. ik had hetzelfde probleem gehad, maar ik had er geen belangrijke bestanden op staan. ------------------- er is ook nog een mogelijke kans dat recovery tools voor SD kaarten nog werken. --------------------- anders zult u dit moeten doen: http://voices.yahoo.com/how-recover-pictures-broken-completely-8204427.html
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...