Ga naar inhoud

windows aero werkt plotseling niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, Nadat ik gisteren mn laptop opnieuw had opgestart is het aero thema in één keer veranderd naar windows-klassiek. Terug zetten gaat niet meer, want ik kan aero niet meer aanklikken(zie foto) [img:18cb2a8bde]http://www.uploadarchief.net/files/download/windows%20aero%20werkt%20niet%20meer.jpg[/img:18cb2a8bde] Wat heb ik al gedaan om het probleem op te lossen? - De probleemoplosser voor aero laten draaien, maar deze kan niks vinden. - Een virus scan uitgevoerd met McAfee, ook deze vind niks. - Via regedit naar de volgende sleutel gegaan: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\DWM dan bij de subsleutel EnableAeroPeek gekeken, deze had de waarde 1, dus dat moet goed zijn. - Ook kan het niet liggen aan de drivers van mn videokaart, want aero heeft het tenslotte gewoon gedaan. Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand nog een oplossing heeft, want het ziet er echt niet uit zo! Alvast bedankt, Bart Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...