Ga naar inhoud

Probleem na update windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb deze vraag bij Videobewerking gesteld, maar nu lijkt het toch meer op een systeem probleem te lijken. Graag hulp. Van de week deed Windows 7 een update waardoor mijn Movie maker 2.6 alleen nog films publiceert op half beeld. Onderste helft toont beeld, bovenste helft een zwarte balk. (geen groene!) Als ik na het herstelpunt ga van VOOR de update is alles OK. Krijg alleen een melding dat IAStoricon niet goed werkt. Na de update ontstaat het probleem en krijg ik ook die melding niet meer. Probleem is nu dat ik niet meer terug kan naar het goede herstelpunt. Die wordt niet meer in het overzicht getoond. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
[quote:44c3c67c14="Mozart"]Ik heb deze vraag bij Videobewerking gesteld, maar nu lijkt het toch meer op een systeem probleem te lijken. Graag hulp. Van de week deed Windows 7 een update waardoor mijn Movie maker 2.6 alleen nog films publiceert op half beeld. Onderste helft toont beeld, bovenste helft een zwarte balk. (geen groene!) Als ik na het herstelpunt ga van VOOR de update is alles OK. Krijg alleen een melding dat IAStoricon niet goed werkt. Na de update ontstaat het probleem en krijg ik ook die melding niet meer. Probleem is nu dat ik niet meer terug kan naar het goede herstelpunt. Die wordt niet meer in het overzicht getoond. Kan iemand mij helpen?[/quote:44c3c67c14] Kijk eens hier. Het is Engelstalig maar wellicht kan het u helpen. http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/iastoricon-error-on-start-up/52d2b172-e3b3-405c-bd6e-d9e885274b3a Suces
Link naar reactie
[quote:bdfd772832="Mozart"]Dank voor je inbreng maar het maakt niet uit. Ik heb nu ontdekt dat het probleem wordt veroorzaakt door de beveiligingspupdate kb2832414. Als ik die weghaal, werkt het weer goed. :^/ Kan ik die update niet isoleren?[/quote:bdfd772832] Je kunt de update wel "verbergen " rechts op klikken en kiezen voor verbergen. Dan heb je er geen last meer van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...