Ga naar inhoud

windows opstart probleem


Aanbevolen berichten

Goede middag, Laptop - opstart problemen. vanmorgen kreeg ik mijn mail binnen, echter de browsers werkten niet. Naar computerwinkel geweest. Die adviseerde mij: Gooi alle nieuwe programma's eraf. Dat heb ik gedaan met Revo. Daarna met ccleaner de restanten weggegooid Resultaat: Ik kom voorbij het inlogscherm en dan blijft het scherm zwart. Ik zie nog wel de muis. dus de videokaart is in orde. Via veilige modus werkt de computer "prima". Ik heb geen opstart dvd, omdat ik een oem versie heb. Ik weet dat je bij de installatie dvd's moet maken. Heb ik niet gedaan. Systeem herstel is niet mogelijk omdat ik alleen maar herstelpunten heb van vandaag. De ouderen worden blijkbaar weggegooid. Via msconfig heb ik alle, behalve microsoft bestanden uitgezet. Dit geeft geen verschil. Is er iemand die mij weer toegang kan geven tot de normale Windows 7? Ik zou het erg fijn vinden om alles gewoon te hebben. Het blijft behelpen. Alvast bedankt Xavier
Link naar reactie
[quote:a0d3dfaecb="Xavier51"]Goede middag, Laptop - opstart problemen. vanmorgen kreeg ik mijn mail binnen, echter de browsers werkten niet. Naar computerwinkel geweest. Die adviseerde mij: Gooi alle nieuwe programma's eraf. Dat heb ik gedaan met Revo. Daarna met ccleaner de restanten weggegooid Resultaat: Ik kom voorbij het inlogscherm en dan blijft het scherm zwart. Ik zie nog wel de muis. dus de videokaart is in orde. Via veilige modus werkt de computer "prima". Ik heb geen opstart dvd, omdat ik een oem versie heb. Ik weet dat je bij de installatie dvd's moet maken. Heb ik niet gedaan. Systeem herstel is niet mogelijk omdat ik alleen maar herstelpunten heb van vandaag. De ouderen worden blijkbaar weggegooid. Via msconfig heb ik alle, behalve microsoft bestanden uitgezet. Dit geeft geen verschil. Is er iemand die mij weer toegang kan geven tot de normale Windows 7? Ik zou het erg fijn vinden om alles gewoon te hebben. Het blijft behelpen. Alvast bedankt Xavier[/quote:a0d3dfaecb] hier wat tussen . http://www.tomshardware.co.uk/s/free+windows+boot+disk+download/
Link naar reactie
je kan toch bij de opstart in de repairmodus komen? hoe dat bij de verschillende merken moet, daarvan zag ik zojuist op cid-forum dit lijstje: Acer: ALT + F10 Asus: F9 (eerst dient u in BIOS Fastboot uit te schakelen) HP/Compaq: F11 MSI: F3 Samsung: F4 Sony: F10 Toshiba: F8 Packerd Bell : F11 (soms ALT+F10) Dell CTRL+F11
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...