Ga naar inhoud

Aero windows 7


Aanbevolen berichten

Aero is een leuke gadget maar kan ook vreselijk irritant zijn, bij deze m'n vraag waar ik deze "gadget" compleet kan uitschakelen? Het volgende is al gedaan: - Eigenschappen van taakbalk en menu start Voorbeeld van bureaublad met Aero Peek is uitgeschakeld. - Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeem\Geavanceerde systeeminstellingen\Prestaties\Visuele effecten Bureaublad samenstelling uitgeschakeld En toch komt er boven de taakbalk een balkje met tekst van wat er allemaal openstaat. Welke instelling mis ik? mvrg Daneron
Link naar reactie
[quote:c7898d73f8="Daneron$"]En toch komt er boven de taakbalk een balkje met tekst van wat er allemaal openstaat. Welke instelling mis ik?[/quote:c7898d73f8]Ik denk OPTION FOUR Change Thumbnail Display Delay Time CON: You will not even have a list of opened windows for the taskbar items. http://www.sevenforums.com/tutorials/52265-taskbar-thumbnail-previews-enable-disable.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...