Ga naar inhoud

Spellingcontrole Word97 niet beschikbaar


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Op mijn Windows7 Home-platform werk ik met mijn vertrouwde Word97. Maar onder Extra, Opties, is het tabblad Spelling en Grammatica grijs. Ik kan dus geen teksten controleren. Weet iemand of ik een bestandje mis dat ik moet bijplaatsen, en zo ja, waar dat moet worden ingevoegd? Alvast dank voor jullie reacties. :D Ruud Muschter
Link naar reactie
Als je de kernwoorden van jouw vraag in Google in getypt had.. had je het antwoord bovenaan gevonden... http://www.google.nl/#q=office+97+spellingscontrole+installeren&spell=1&sa=X&ei=Oo-gUfzGK6rQ0QWX2YGoCQ&ved=0CCYQvwUoAA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47008514,d.d2k&fp=78f0b04589c1f304&biw=1173&bih=821 PS: wat weerhoudt gebruikers van dit forum om dit te doen? Simpel je vraag in Google intypen... Toch niet gemak hoop ik... een soort blindheid,... wat is het dat het is..??? Anders zou dat nl als stick tip bovenaan kunnen staan, zodat mensen een aha-erlebnis krijgen... o zo doe je dat zelf simpel... Groeit het zelfvertrouwen ook van.. 8)
Link naar reactie
Het zou me spijten als ik iemand onnodig aan het lezen heb gezet. Ik maak veel gebruik van Google, maar a) vind ik daar beslist niet altijd de expertise die ik wel op het forum vind, en b) tref ik op het forum vaak opmerkingen die specifiek op iets ingaan, net zoals toen ik eindeloos en vergeefs op Google heb rondgedwaald om mijn printer aan te praat te krijgen, en op dit forum veel bruikbare info én bestanden heb gekregen die wél soelaas boden. Dus zie er s.v.p. ook de positieve kant van in. Rest mij op te merken, dat ik het prima vind als de moderator mijn vraag verwijdert, en ruimte maakt voor belangrijker dingen. :D Ruud
Link naar reactie
Ik zie zeker de positieve kanten daar van in en bij het printer probleem is dat zoveel specifieker dat ik me veel meer kan voorstellen dat je het antwoord minder snel vind via Google. Dus prima, het forum is er voor (iedereen)! Deze vraag vond ik toch echter Google-waardig voordat je hem hier stelt. Laat ik het bijna zo stellen: het wekt de indruk dat je het niet een geprobeerd hebt bij deze vraag... en dat vind ik erg mager, laat ik het daar bij houden. Het antwoord lag ahw voor het "oprapen"...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...