Ga naar inhoud

WiFi wachtwoord uitlezen in XP


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een oudere pc voor mijn broertje op te starten, hij werkt nu gelukkig weer, maar wil hem opnieuw installeren, opzich geen probleem, heb alles in huis, echter zit er nog een actieve wifi op, maar hij weet niet meer wat het wachtwoord is. Dus als ik XP opnieuw instaleer, werkt alles behalve de wifi-verbinding, ik heb al gekeken bij de eigenschappen van de verbinding, maar krijg alleen de bekende bolletjes te zien, heb ook al een keyviewer er op losgelaten, maar dan krijg ik een ww te zien van bijna 50 tekens, en we weten allebei zeker dat het veel korter is. Zit er in win XP een tool waarmee toch het wachtwoord zichtbaar word?? is dus niets illegaals, puur laksheid dat hij het niet opgeschreven heeft, en de modem/router zit achter slot en grendel ivm studentenwoning, en elke kamer heeft een eigen ww. dus voordat we de oh zo "vrolijke" en "behulpzame" beheerder gaan bellen en minstens 2 weken kunnen wachten op antwoord, hopen we op jullie tips :D
Link naar reactie
[quote:3b1e88774e="Abraham54"]Wat jij nodig hebt is [b:3b1e88774e]WirelessKeyView[/b:3b1e88774e] http://www.chip.de/downloads/WirelessKeyView_28751595.html[/quote:3b1e88774e] Twee opmerkingen daarbij: Je virusscanner kan afgaan bij deze tool, en hem kwalificeren als "Hacktool". Wat klopt, want het is idd een hacktool, dus gewoon toestaan. Het kan zijn dat dit tooltje dezelfde lange key geeft als de keyviewer die je al geprobeerd heeft. De key even opslaan in een tekst bestandje op een USB stick (zit in het menu), en dan gewoon de key knippen en plakken op je broertjes pc.
Link naar reactie
ariskkey werkt, maar geeft ook de code niet vrij, alleen maar bolletjes wirelesskeyview had ik al gebruikt, die geeft idd de minimale 50 tekens ik had meer de hoop dat je bv in het regedit menu iets naar voren kon toveren, maar ik zal die lange code plakken in kladblok, en dat naar hem mailen op zijn tablet, kan hij hem ter plekke testen, werkt het, dan prima :D edit: kreeg een minder lange code (25tekens ofzo) heb die naar hem gestuurd, en hij heeft weer internet, dus opgelost 8) bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...