Ga naar inhoud

Windows upgrade niet kunnen activeren..


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb na enige tijd sparen eindelijk mijn oude desktop de deur uit kunnen doen en een nieuwe aanschaffen. Bij deze nieuwe PC heb ik geen windows versie erbij gekocht, want ik had een goed werkende legitieme windows 7. Na het installeren van windows vroeg hij om de productcode, deze heb ik goed ingevuld en alsnog krijg ik een melding dat de code niet 'valid' is. Nu kwam ik er daarna achter dat het een windows 7 professional upgrade betreft. Er staat helemaal geen windows op die nieuwe pc en de oude XP heb ik niet meer (stom stom stom). Is er een manier om het toch voor elkaar te krijgen? Het liefst zonder een nieuwe windows te kopen, want dat past voorlopig even niet in het budget :). Ik hoor het graag! Groeten, Rowan
Link naar reactie
je zou eens naar een computerwinkel kunnen gaan en daar jouw probleem voorleggen, die hebben vaak wel een cd liggen met een handelaarsversie XP of Vista er op die hoef je nl niet te registreren en daar kun je dan je upgrade overheen zetten die je dan wel weer moet registreren. Dan heb je een legale manier om die upgrade op jouw computer te krijgen.
Link naar reactie
[quote:295ec54c0c="pang"]je zou eens naar een computerwinkel kunnen gaan en daar jouw probleem voorleggen, die hebben vaak wel een cd liggen met een handelaarsversie XP of Vista er op die hoef je nl niet te registreren en daar kun je dan je upgrade overheen zetten die je dan wel weer moet registreren. Dan heb je een legale manier om die upgrade op jouw computer te krijgen.[/quote:295ec54c0c] Dit is zeker een optie. Doen ze dit vaker? Ik kan in ieder geval wel gewoon aantonen dat het een legitieme versie bevat.. [quote:295ec54c0c="Hans.Vosman"]Een upgrade moet je iha tweemaal installeren (of een andere Windows versie eerst installeren). Dus nog een keer er overheen, dan kan die vrijwel zeker wel geactiveerd worden. De eerste keer zou je eventueel ook zonder key kunnen installeren.[/quote:295ec54c0c] Dit ga ik zo eerst eens thuis proberen dan! Ik heb hem nu geinstalleerd zonder activatie, misschien dat ie het nu wel doet idd! Thanks!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...