Ga naar inhoud

de service user profile service verhindert het aanmelden.


Aanbevolen berichten

Hoii Ik heb de laptop van mijn vader meegekregen om het volgende probleem op te lossen: de service user profile service verhindert het aanmelden. gebruikersprofiel kan niet worden geladen Nu heb ik al een aantal dingen gedaan met de code S-1-5-21 ..(code).. Ik kwam nu wel het account in, alleen ik kom niet verder, er is ingelogd, en dan loopt de computer vast, Terug keren naar een herstelpunt kan niet, want deze zijn niet aanwezig, Heeft iemand een tip voor mij? Je kan me ook toevoegen op skype, tigertjheu, zet er wel ff bij dat je van computer totaal bent. Hoop egt op hulp, want wil laten dat ik wel wat meer kan dan hen hihi Thnx alvast !
Link naar reactie
[quote:82c5014296="tigertjheu"]Hoii Ik heb de laptop van mijn vader meegekregen om het volgende probleem op te lossen: de service user profile service verhindert het aanmelden. gebruikersprofiel kan niet worden geladen Nu heb ik al een aantal dingen gedaan met de code S-1-5-21 ..(code).. Ik kwam nu wel het account in, alleen ik kom niet verder, er is ingelogd, en dan loopt de computer vast, Terug keren naar een herstelpunt kan niet, want deze zijn niet aanwezig, Heeft iemand een tip voor mij? Je kan me ook toevoegen op skype, tigertjheu, zet er wel ff bij dat je van computer totaal bent. Hoop egt op hulp, want wil laten dat ik wel wat meer kan dan hen hihi Thnx alvast ![/quote:82c5014296] http://support.microsoft.com/kb/947215
Link naar reactie
tijgertjheu antwoord: [i:ef4a7249a5]Die helpt dus niet,[/i:ef4a7249a5] Dat is wel heel erg kort door de bocht. canonboy wil jou helpen en geeft jou een support link van microsoft. Daar staan 3 oplossingen in, werken ze geen van allen? Wat voor meldingen krijg je als je de eerste probeert? En welke bij de 2e en de 3e? We hebben geen glazen bol, was dat maar waar. Microsoft zegt: [i:ef4a7249a5]Voordat u met de probleemoplossing begint, meldt u zich bij Windows aan met een andere account die beheerdersrechten heeft, of start u de computer opnieuw op in de veilige modus om u aan te melden met het ingebouwde administratoraccount[/i:ef4a7249a5]. Heb je dat allemaal gedaan? Dus met een ander (nieuw) account en in veilige modus opgestart? We horen het wel als je verder geholpen wil worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...