Ga naar inhoud

Kan WinSysClean X4 niet installeren


Aanbevolen berichten

Ik heb de betaalde versie van WinSysClean X4 aangeschaft. Het programma lijkt zich goed te installeren maar als ik het programma start dan verschijnt voor 2 seconden het blauwe beginscherm van WinSysClean en verdwijnt dan weer. Hierover contact gehad met de helpdesk; ze hebben een nieuwe download gemaild met de volledige versie. Dit had echter geen effect. het volgende uitgevoerd: Installatie met uitgeschakelde virusscanner + firewall. Installatie in Veilige Modus: er kwam de volgende foutmelding: WinSysClean X 4 installation failed: Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-Service. Dit kan optreden als de Windows Installer onjuist is geinstalleerd. In veilige modus worden zo weinig mogelijk services geladen dus dit zal de oorzaak zijn. De Windows Installer-service veranderd van handmatig naar automatisch. Dit had echter ook geen effect. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? De helpdesk van WinSysClean laat niets meer van zich horen......
Link naar reactie
Ik kwam deze nog even tegen, wellicht heb je er wat aan. http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=windows%20installer%20problemen&source=web&cd=8&ved=0CG0QtwIwBw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DTgciYsJvY8E&ei=PNNuUci9GeG_0QWV2YGQCA&usg=AFQjCNG7fsdjJWAx8_W1Dt5cSycYvtS4ow&bvm=bv.45368065,d.d2k
Link naar reactie
wellicht terzijde: ik heb ernstige twijfels over dit programma. het gaat volstrekt zijn eigen gang. toppunt: eerst ruim 400 registerverbeteringen doorgevoerd (geen flauw idee welke, want zulks wordt niet gemeld(!)), herstart, registerbackup toegepast (ook hier geen keuze, terwijl er twee zouden moeten zijn. en denk je dat bij een nieuwe scan nu weer 400 entries verwijderd worden? neen dus: nu wordt niks gevonden. ik zou dus onverwijld mijn geld terug vragen, want je hebt geen flauw benul van wat het doet met je pc.
Link naar reactie
[quote:2fe3f4b010="derkdejong"]wellicht terzijde: ik heb ernstige twijfels over dit programma. het gaat volstrekt zijn eigen gang. toppunt: eerst ruim 400 registerverbeteringen doorgevoerd (geen flauw idee welke, want zulks wordt niet gemeld(!)), herstart, registerbackup toegepast (ook hier geen keuze, terwijl er twee zouden moeten zijn. en denk je dat bij een nieuwe scan nu weer 400 entries verwijderd worden? neen dus: nu wordt niks gevonden. ik zou dus onverwijld mijn geld terug vragen, want je hebt geen flauw benul van wat het doet met je pc.[/quote:2fe3f4b010] Vaak richten dit soort progs meer schade aan dan dat windows er beter van wordt helaas....
Link naar reactie
Ik had ook de gratis versie geinstalleerd. Bij mij werd de geschiedenis niet geschoond. En vanaf het moment van installatie werd de betrouwbaarheidsgeschiedenis niet meer bijgewerkt. Ik heb het programma gelijk gedeinstalleerd. Maar toen was de schade in het register niet meer te herstellen. Gelukkig heb ik altijd een image van min. 1 maand oud achter de hand. Vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...