Ga naar inhoud

windows mail


Aanbevolen berichten

Een kennis van mij kan plotseling geen mail meer ontvangen. Zij krijg de volgende melding Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop.telfort.nl', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F Verzenden gaat wel. Ik heb het bij mij thuis met kpn ook geprobeerd, maar ook daar kan ik niet ontvangen, wel verzenden. Webmail lukt wel. Inkomende mail: pop3.telfort.nl. Zij zit zelf bij Ziggo en wil overstappen naar KPN en het lijkt erop dat Ziggo nu al alles afgesloten heeft, maar bij mij thuis bij kpn lukt het ontvangen ook niet. Ik heb ook al wat met de firewall geknoeid, maar ook dat hielp niet. Weet iemand hier iets op? Gerda
Link naar reactie
het kan een tijdelijk probleem zijn, maar dat weet je pas later... het kan ook zijn dat telfort geen pop-verzoeken meer honoreert als je niet via telfort op het net zit.... gaat het om een al wat ouder 'gratis' mailadres? kan ook zijn dat telfort (waarmee kennelijk vóór ziggo een isp-relatie was) het oude account nu definitief heeft afgesloten.
Link naar reactie
Dank je wel. Dat ga ik proberen. Ik zit nu weer even achter mijn eigen notebook. Als ze internet explorer start komt die achter elkaar op de laatste website. Dat gaat zeker tien of twintig keer. Logisch dat je dan niets meer kunt doen op je computer. Daar krijgt ze ook steeds de melding: Stop running this script. A script on this page is causing Internet Explorer to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Yes No Dat zal wel een soort van virus zijn, maar in het configuratiescherm lukte het me niet om de google toolbar uit te schakelen. Misschien probeer ik het nog eens in veilige modus. Gerda
Link naar reactie
Nee, die meldingen komen via haar computer binnen en niet via die van mij. Op mijn computer ben ik naar webmail gegaan en dat werkte. Uiteindelijk heb ik in veilige modus (op haar computer) alle geïnstalleerde toolbars weggehaald. Tot nu toe lijkt dat te werken. Maar de link naar regcarepro leverde alleen weer nieuwe problemen op. Dat is trouwens een betaald programma, net zoiets als regcleanpro. Dat heb ik dus ook weer verwijderd. Maar voor de foutmelding ben ik uiteindelijk bij Microsoft terechtgekomen. Het bleek een virusscanner te zijn die junkmail tegenhield, maar daarna ook alle andere mails tegenhield. Op advies van Microsoft heb ik deze virusscanner verwijderd en de essentials van Microsoft erop gezet. Kennelijk was de andere scanner niet 100% compatibel met Windows mail. Nu werkt de e-mail weer gewoon. We moeten nog afwachten of het herhaalde starten van IE inderdaad opgehouden is. Want dat schijnt gewoon niet elke dag te gebeuren. Dat hoor ik nog. Dat meld ik dan ook nog. Maar bedankt voor het meedenken. Gerda
Link naar reactie
Essentials is bete dan niks.. maar het is wel een van de slechtste... Avast Free is veel beter. Je kunt bij een aantal virusscanners tijdelijk de mail blokkade opheffen, bij Avast is 10 minuten, 1 uur, tot bij de volgende keer opstarten pc, of permanent. Daar is beter mee te leven dan een slechte bescherming...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...