Ga naar inhoud

Zwart scherm bij opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, als eerste wil ik even laten weten dat ik bij de rest van soort gelijke topics heb gekeken. maar tot nog geen oplossing ben gekomen. nu mijn vraag; De laptop van mijn zusje krijgt wel het startscherm van vaio te zien. die laad gewoon normaal. maar zodra windows wilt booten komt er niks. het scherm is wel aan. maar er is niks te zien. het rare wat bij mij wel is: de muisaanwijzer is wel gewoon te zien. en kan ook gewoon bewegen. ook heb ik het scherm aangesloten aan een monitor. dan gebeurt hetzelfde; vaio zelf start op. windows niet. en de muis doet het wel. ik heb ook gekeken of de hardeschijf er goed in zat. en die zit er goed in. ik heb de stroom eruit gehaald.(zowel accu als netstroom) en heb de aan/uitknop 2 minuten ingedrukt gehouden. heeft iemand raad?
Link naar reactie
Je hebt toch niet per ongeluk t scherm met een toets uitgeschakeld?? Is er een buurman/vriend die wel een willekeurige opstartcd/dvd heeft van windows? Om welke windows gaat het? Hier kun je een iso van win7 downloaden, onderop de laptop staat wel een licentie, neem ik aan... http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/ Op jouw PC iso downloaden, op een DVD zetten met bv imageburn of isoburn opstarten en kijken wat er dan gebeurd
Link naar reactie
Mijn Vaio en ik dacht iedere Sony heeft rechts boven het numerieke toetsenborddeel een toets met de naam ASSIST. Dan komt een Sony scherm tevoorschijn en daar vind je de functie Herstel. Probeer eens of je daar verder mee komt. Ik heb nu even geen tijd maar ik wil later in de door mij uitgeprinte handleiding wel zoek of daar iets meer in staat. Als het herstel werkt moet je er wel rekening mee houden dat alles wordt terug gezet naar de eerste instellingen dus alles wat je later hebt geïnstalleerd en alle documenten ben je kwijt. Maar een goede gebruiker heeft altijd back ups. Ik lees het wel, succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...