Ga naar inhoud

Partitie weg.. kosten 60 euro??


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn vraag is de volgende. Ik heb een Sony VAIO en ik had hier windows 8 opgezet. Dit omdat ik toch wel wilde kijken of dit goed zou werken ( er stonden al windows 8 drivers op Sony site dus dit leek me geen kwaad te kunnen), maar met de upgrade is er helaas wat misgegaan waardoor ik mijn partitie met windows 7 niet meer kan gebruiken. Nu werkte windows 8 niet naar behoren en wilde ik dus de laptop te herstellen. Toen kwam ik dus erachter wat ik eerder vermelde, dat mijn partitie er niet meer is. Nu heb ik direct Sony gemaild met het probleem en uitgelegd dat het NIET bewust is gedaan en ik simpelweg alleen maar wil zorgen dat de laptop weer wordt zoals het bedoeld was ( met windows 7 met drivers zoals ze deze ook vanuit de winkel meegeven. Helaas kost me dit 60 euro, vind dit toch wel een hoop geld voor een foutje. Ze kunnen aan mijn serienummer die ik heb ingevoerd dat mijn laptop nog in de garantieperiode zit. Ik heb geprobeerd om zelf een andere windows 7 erop te zetten, maar helaas lukt me dit niet op een juiste manier. Ik krijg wel windows er normaal op MAAR ik krijg met windows 7 met geen mogelijkheid de driver van de netwerk kaart geïnstalleerd. Als ik windows 8 er op zet dan heb ik wel direct internet. Dus al met al ik gebruik nu nog steeds tegen mijn zin windows 8 terwijl ik windows 7 wil gebruiken, maar dit me niet lukt en ik 60 euro een achterlijk hoog bedrag vind. Weten jullie wat ik het beste kunt doen?
Link naar reactie
[quote:858fc24742="canonboy"]waarom lukt het niet om windows 7 er op te zetten .[/quote:858fc24742] Opzich lukt het perfect om Windows 7 er op te zetten ( vanaf dvd) maar ik krijg dan geen verbinding met internet ( ook niet bekabeld ) nu heb ik ALLE drivers op dvd gebrand waaronder die van netwerk kaart ed maar op 1 of andere manier installeerd hij de drivers wel maar de netwerk kaart blijft hij zien als onherkenbaar device. Ik heb diverse Windows 7 geprobeerd maar liep elke keer tegen dit probleem aan. En eigenlijk wilde ik de laptop gewoon terugzetten naar fabrieks instellingen maar toen kwam ik erachter dat heel de partitie niet meer aanwezig was.
Link naar reactie
Tja zestig euro valt op zich nog mee voor het herstellen, maar je hebt gelijk dat je dit ook zelf moet kunnen doen. Kun je via een andere PC ook niet op de Sony site de driver voor je netwerkkaart vinden, dat is toch een beetje de sleutel voor je probleem. Geen ook eens aan welk model je hebt, dan kunnen we ook eens kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...