Ga naar inhoud

Help aub, Windows 7 administator rechten kwijt/herstellen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb hier iets stoms gedaan, ik wou een map verwijderen met foto,s dat ging niet omdat ik daarvoor administator rechten nodig had, hoewel ik ingelogd was als administator. Na een hoop geprobeer, is dat het probleem niet meer want door al het geswitch tussen accounts lijkt het erop dat ik al mijn administator gebruikers accounts heb verwijderd en dan ook allemaal.... Ik wil dus mijn administator account terug [b:d6e14ca228] Tja en wat nu? Als ik dit uitvoer: http://www.websonic.nl/pctips/windows7/administratoraccountactiveren.php Dan gebeurt er niks want er zijn geen lokale gebruikers en groepen... Okee dan deze: CMD uitvoeren met rechtersmuisknop als administrator. typ ik: USER ADMINISTRATOR /ACTIVE:YES Dan zegt het: user wordt niet herkend als interne of extrene opdracht etc... of het zegt: systeem fout 5, toch heb ik cmd gestart als administrator. Pfff snap er niks meer van ook herstellen naar een systeem herstel punt kan niet want ben geen administrator. Iemand een optie? [/b:d6e14ca228]
Link naar reactie
[quote:d2c490eaea="r.marijnissen"]Pfff snap er niks meer van ook herstellen naar een systeem herstel punt kan niet want ben geen administrator. [/b][/quote:d2c490eaea] Kan wel degelijk! Maar dan buiten Windows om: Start in veilige modus en type onder de [u:d2c490eaea]DOS prompt[/u:d2c490eaea]: [b:d2c490eaea]RSTRUI[/b:d2c490eaea] Moet volgens mij werken....
Link naar reactie
[quote:8779b017bc="blackberry25"]Probeer deze link eens: http://www.techzine.nl/tweaks/577/verborgen-administrator-account-weergeven.html[/quote:8779b017bc] Die verwijzen door naar wat ik al eerder zei en niet werkt: typ ik: USER ADMINISTRATOR /ACTIVE:YES Dan zegt het: user wordt niet herkend als interne of extrene opdracht etc... of het zegt: systeem fout 5, toch heb ik cmd gestart als administrator.
Link naar reactie
[quote:4d4075a59e="lion"][quote:4d4075a59e="r.marijnissen"]Pfff snap er niks meer van ook herstellen naar een systeem herstel punt kan niet want ben geen administrator. [/b][/quote:4d4075a59e] Kan wel degelijk! Maar dan buiten Windows om: Start in veilige modus en type onder de [u:4d4075a59e]DOS prompt[/u:4d4075a59e]: [b:4d4075a59e]RSTRUI[/b:4d4075a59e] Moet volgens mij werken....[/quote:4d4075a59e] Zal is kijken wat dat doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...