Ga naar inhoud

mailbericht vertoont spatieregels bij ontvanger


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn pc loopt OUTLOOK als mail programma. Als ik een mail stuur naar iemand krijgt deze dat bericht op zijn scherm te zien met spatieregels tussen de tekst, dus de mail wordt uit elkaar getrokken in verticale richting. In het verleden heb ik dit fenomeen ook al eens meegemaakt met iemand anders. Bij het steeds beantwoorden van die mail (heen en weer) werd het bericht (soms) steeds langer, met lege regels ertussen. Waar ligt dat aan...iemand een suggestie?
Link naar reactie
Hallo, Het gaat op mijn pc om: Outlook Office 2003 (op WIN-XP-Prof). De ander die mijn bericht ontvangt doet dat met HOTMAIL. Op die pc verschijnen spatieregels in zijn mail Welke Windows die heeft weet ik niet, maar dat lijkt mij niet belangrijk vanwege HOTMAIL. In een ander geval....... Ik krijg wel eens mail (een antwoord op mijn eerder verzonden mail) .... die mail is door die persoon verzonden met een BlackBerry of e.o.a. smartphone. Zo'n bericht vertoont op mijn pc dan (vaak) extra spatieregels. En dan kunnen er steeds meer worden als we heen en weer blijven sturen.
Link naar reactie
@ gast1234, Vraag aan de ontvanger die Hotmail gebruikt: Gebruik hij/zij Hotmail via de Webmail of via de e-mailclient Windows Live Mail [pc -> Start >> [img:cd70199162]http://www.imgdumper.nl/uploads6/513b6783385d6/513b678338203-ScreenShot078.jpg[/img:cd70199162] >> Programma's >> Windows Live >> Windows Live Mail] Als hij/zij via de Webmail naar zijn/haar Hotmail gaat, vrrag om via de e-mailclient Windows Live Mail naar de Hotmail te gaan. Dan zal die extra spatie regels gedoe, niet meer ontstaan. Dat BlackBerry / smartphone geval gebeurt inderdaad vaker. Als ik een e-mailbericht krijg, verzonden via tablet / smartphone gebeurt dat ook. Van de ene wel van de andere niet, wat de oorzaak is weet ik ook niet.
Link naar reactie
@Mericya Nagevraagd bij betreffende persoon: het antwoord is: "ik klik op een icoon op het bureaublad en kom dan bij -Live-Mail- .... meer weet ik ook niet". ps: bij doorvragen blijkt niet helemaal duidelijk of die spatieregels op het scherm ook ontstaan of op alleen het papier (op het papier staan ze in ieder geval wel). Mails van andere mensen vertonen geen spatieregels op papier. Als het alleen op papier is, zou het misschien iets met mijn documentbreedte kunnen zijn ?????? of zo ? alhoewel me dat onwaarschijnlijk lijkt.
Link naar reactie
@ gast1234, [quote:1c30c04c9d="gast1234"]Nagevraagd bij betreffende persoon: het antwoord is: "ik klik op een icoon op het bureaublad en kom dan bij -Live-Mail- .... meer weet ik ook niet".[/quote:1c30c04c9d] Dat kan een snelkoppeling van de Webmail of een snelkoppeling van de e-mailclient Windows Live Mail. Dan zou die ontvanger toch even moeten na gaan, lijk mij. [quote:1c30c04c9d="gast1234"]ps: bij doorvragen blijkt niet helemaal duidelijk of die spatieregels op het scherm ook ontstaan of op alleen het papier (op het papier staan ze in ieder geval wel). Mails van andere mensen vertonen geen spatieregels op papier.[/quote:1c30c04c9d] Wil dat zeggen dat alleen naar die ene specifiek ontvanger is? [quote:1c30c04c9d="gast1234"]Als het alleen op papier is, zou het misschien iets met mijn documentbreedte kunnen zijn ?????? of zo ? alhoewel me dat onwaarschijnlijk lijkt.[/quote:1c30c04c9d] Ik denk [bijna] niet dat het aan jouw Outlook of document breedte is.
Link naar reactie
@Mericya: het is alleen bij DIE ontvanger dat het aan mijn pc ligt lijkt mij ook onwaarschijnlijk anders zouden meer mensen daar last van hebben en daar hoor ik niets van. Snelkoppeling:...... dat zou te zien moeten zijn door met de rechtermuisknop op het icoon te klikken en dan te zien waar de verwijzing heen gaat....toch? @canonboy: zou kunnen........maar ik denk het niet : want het schijnt ALLEEN met een mail van MIJ te gebeuren en niet van mail van anderen.
Link naar reactie
@ gast1234, [quote:63ba946a60="gast1234"]het is alleen bij DIE ontvanger dat het aan mijn pc ligt lijkt mij ook onwaarschijnlijk anders zouden meer mensen daar last van hebben en daar hoor ik niets van.[/quote:63ba946a60] Dan zou DIE ontvanger iets moeten regelen / wijzigen, om het op te lossen. Dan is zeker dat het niet aan jouw pc en/of Outlook instelling ligt. [quote:63ba946a60="gast1234"]Snelkoppeling:...... dat zou te zien moeten zijn door met de rechtermuisknop op het icoon te klikken en dan te zien waar de verwijzing heen gaat....toch?[/quote:63ba946a60] Ja, naar mijn weten kan hij dat zien. Vraag aan DIE ontvanger om eens in te loggen via de e-mailclient, als hij zijn medewerking wilt verlenen :lol: Via de e-mailclient Windows Live Mail kunt men veel zaken instellen, welke via de Webmail niet mogelijk zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...