Ga naar inhoud

LPX Protocol


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik heb een NAS (NexStar:LS) die werkt met het [b:4066274e4f]LPX=protocol[/b:4066274e4f] Daarover 2 vragen: Kan iemand mij (summier) uitleggen wat dát protocol doet. En misschien nog belangrijker, Hoe krijg ik die NAS aan de gang OS = Win7 64it Software : NDAS Device Management 3.72.2080 Mvg Jan Filarski
Link naar reactie
Bij een proprietary protocol moet een protocol en een client worden geïnstalleerd. Als je er geen software bij hebt gekregen, kijk dan eens bij de fabrikant. Weet je trouwens zeker dat het geen IPX is ipv LPX? IPX is meen ik standaard voor novell netwerken en zit meen ik wel in windows. Moet je dan waarschijnlijk wel handmatig installeren. Edit: nog even gezocht en ik kom inderdaad een LPX protocol tegen. Het is van ximeta corporation, en die hebben software online staan in de support sectie. Site: http://www.ximeta.com/web/ Directe link: http://www.ximeta.com/web/webTemp/html/zbxe/?module=file&act=procFileDownload&file_srl=11421&sid=e7a841b7c5f9c06b6cd108d780d5fea1 Waarom koop je zo'n kreng überhaupt...
Link naar reactie
Hallo Gerben, Ik heb de links die je opstuurde onderzocht, en dit is precies de software waar ik nu mee draai. Over kreng gesproken, hiervoor heb ik ook zo'n zelfde NAS gehad. Toen ik hem eindelijk aan de gang had, heeft hij zeker 3 jaar probleemloos gewerkt. En toen kwam Win7, de NAS stopte ermee, en bij Ximeta konden geen drivers voor Win7 op tijd leveren. Bovendien dacht ik dat de voeding ook stuk was. In ieder geval weer bedankt voor je interesse. Ondertussen nog even naar status van de NAS gekeken. (= nu rood) Was tot op heden aldoor zwart. Opnieuw starten heb ik gelezen. Mvg Jan Filarski :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...