Ga naar inhoud

windows mediaplayer speelt maar 1 nummer af op Home system


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows8, Windows Mediaplayer 12., afspelen naar Home Theatre system Sony BDV-E380 via netwerk. Als ik 1 of meerdere albums naar rechts sleep op scherm begint hij direct met eerste nummer af te spelen. Daarna klik ik verbinding met "Blue-ray system"aan. Moet dan nog contact maken via netwerk. Speelt nu via Sony maar alleen eerste nummer aan. Op de computer worden alle nummers afgespeeld. Is nieuwe computer en software. Volgens mij heeft het wel in het begin enkele keren gewerkt. Als het 2e nummer hoort te beginnen blijft het "kleine overzicht van de gestreamde mp3 bestanden"op het eerste nummer staan. Er wordt geen storing of iets dergelijks aangegeven. Als ik het computerscherm van Mediaplayer 12 aan laat staan loopt het afspelen op de computer wel normaal door. Doe ik hier iets fout in volgorde of iets anders? Tenslotte: Als ik streamen doorgeef komt er op scherm "Play to - Blue-Ray Home Theatre system ( Not windows certified) Johan59
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...