Ga naar inhoud

LogonUI.exe geeft UxTheme.dll foutmelding


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedenavond, ik sta al een week of twee voor een raadsel. Mijn I7 windows 7, systeem heeft twee jaar goed gedraaid maar de controller van de SSD ging kapot. Ik heb een nieuwe SDD gekocht en alle software opnieuw geïnstalleerd. De afgelopen twee weken draaide de pc aardig maar niet top, bovendien had ik op eens last van het Google redirect virus. Veel over gelezen en mijn optie was om de pc opnieuw te instaleren, ik had toch nog een vrij dag je in het weekend over. Domme keuze van mij! Ik ben al 2 dagen bezig om Windows 7 (legaal) te instaleren en te updaten wat elke keer goed gaat. Daarna installeer ik een basis van Office die ik ook legaal had en daarna kwamen de foutmeldingen. Als je namelijk office update (wat wel echt nodig is) krijg je de foutmelding van LogonUI.exe en geeft een UxTheme.dll foutmelding. Daarna behoud je een zwart scherm en kan je eigenlijk weinig. Ik heb er over gelezen dat het een bestand dat gepaard gaat met het visuele thema pack van Windows maar daar verander ik niets aan. Daarna een kopie van office van het internet getrokken (ik weet het, mag niet maar wou toch testen of het daar aan lag). Helaas dezelfde foutmelding. De SSD is een OCZ Vector en ik krijg het gevoel dat het daar aan kan liggen. Ik probeer nu een nieuwe installatie op een normale HDD. Wie heeft er zo iets wel eens mee gemaakt? Zou toch graag mijn SSD weer gebruiken. Daarnaast kan ik er ook niets op internet er over vinden dat iemand na het updaten dezelfde foutmelding heeft gekregen. Voor de rest staat er niets op de PC en doe ik niet aan tweaken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...