Ga naar inhoud

Is Windows 8 een mislukking?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:efe5e2010b="Henk Meerwijk"]Moest je je voor het gebruik van Windows 8 registreren met je eigen naam?[/quote:efe5e2010b] Als je een Windows Live ID hebt dan kan je die gebruiken om in te loggen. Dus afhankelijk van op welk naam je Windows Live ID is geregistreerd. Je houdt die zelfde naam. Microsoft-account (= Windows Live ID - Hotmail account - @hotmail.com, @msn.com, @live.com
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb nu pas een laptop gekocht met W. 8 [kan niet anders hé, zit er op] Nou eerst alle rotzooi eraf halen, maar bij elke beweging komen die apps weer te voorschijn. Eerst maar eens iobit start menu instaleren, werkt wat makkelijker, dan een systeemkopie maken voor het geval hé. Nou ja, tijd van de klok klopt ook niet juist. Die kan ik zeker niet instellen? Ja, al met al uren bezig. De eerste indrukken zijn echt belabbert. Gelukkig is mijn hoofdcomputer met W 7. Deze overstap naar W. 8 is echt een mislukking. Heb al gevraagd aan Microsoft of ik niet kan downgraden [voor mij meer upgraden] naar W. 7 of voor mij part Vista.
Link naar reactie
Een vergelijk van een drukke Win7 en een drukke Win8 met de tegeltjes.. Je ziet dat ik mijn (Classic Start Menu) vrij strak georganiseerd heb zodat je niet een bureaublad vol met uitklapmenu's krijgt. wat ik veel gebruik staat in de Quick Launch in de taakbalk zoals bekend moet je die zelf activeren in Win7: http://support.microsoft.com/kb/975784 Hoe verzin je dat laatste.... :( Uiteraard heb ik zelf naar gezocht hoe het moet: http://www.howtogeek.com/122446/organize-tiles-into-groups-on-the-metro-start-screen-in-windows-8/ Maar als je ziet hoeveel sub menu's er al in Office zitten.... dan wordt zelfs het maken van 1 tile groep daarvoor al een zooi... Laat maar eens een georganiseerd Win8 tegelsysteem zien en niet zo een volle als in de printscreen... bij staan die keurig in submenus. Dan zou je dus weer naar sub tiles moeten gaan enzovoort... maar dan verlies je mi a. het overzicht b.de snelheid. Ik kan door met de muis snel langs die submenus te gaan heel snel zien wat er in zit... Bij die tiles moet je ze eerst openen en dan weer teug naar de tile die erboven en zit dan dan weer de volgende subtile in... lijkt me... [img:26123f8804]http://www.freebits.nl/images/976desktop.jpg[/img:26123f8804]
Link naar reactie
Windows, ik ben gewend dat na een goeie editie altijd een slechte komt. 95 goed 98 slecht (in elk geval de eerste editie) 2000 goed Me slecht xp goed vista slecht 7 goed 8... juist ja, slecht dus. En ik ben niet de enige die er zo over denkt. Maargoed, dit is slechts een mening gebaseerd op de ervaringen die ik met alle opgenoemde versies heb gehad.
Link naar reactie
[quote:2536a4d424="The_Ultimate"]Windows, ik ben gewend dat na een goeie editie altijd een slechte komt. 95 goed 98 slecht (in elk geval de eerste editie) 2000 goed Me slecht xp goed vista slecht 7 goed 8... juist ja, slecht dus. En ik ben niet de enige die er zo over denkt. Maargoed, dit is slechts een mening gebaseerd op de ervaringen die ik met alle opgenoemde versies heb gehad.[/quote:2536a4d424]
Link naar reactie
[quote:ade607b8a7="The_Ultimate"]Windows, ik ben gewend dat na een goeie editie altijd een slechte komt. 95 goed 98 slecht (in elk geval de eerste editie) 2000 goed Me slecht xp goed vista slecht 7 goed 8... juist ja, slecht dus. En ik ben niet de enige die er zo over denkt. Maargoed, dit is slechts een mening gebaseerd op de ervaringen die ik met alle opgenoemde versies heb gehad.[/quote:ade607b8a7] zit er nog een tussen millennium zeer zeer slecht
Link naar reactie
[quote:8407a6207b="canonboy"][quote:8407a6207b="The_Ultimate"]Windows, ik ben gewend dat na een goeie editie altijd een slechte komt. 95 goed 98 slecht (in elk geval de eerste editie) 2000 goed Me slecht xp goed vista slecht 7 goed 8... juist ja, slecht dus. En ik ben niet de enige die er zo over denkt. Maargoed, dit is slechts een mening gebaseerd op de ervaringen die ik met alle opgenoemde versies heb gehad.[/quote:8407a6207b] zit er nog een tussen millennium zeer zeer slecht[/quote:8407a6207b] Me staat er tussen hoor ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...