Ga naar inhoud

Venster ongewild vergroot!


anoniem

Aanbevolen berichten

Sind enige tijd heb ik last van het volgende. Als ik Office Word gebruik en ik klik in de linkerbovenhoe op dat icoontje, sluit Word ineens maar dat niet alleen, als ik de verkenner open en klik op de bovenste rand dan vergroot de verkenner zich tot de volle beeldgrootte en dat heb ik ook als ik via de bovenrand Windows gerelateerde programma's wil verschuiven over het scherm en dus ook met Outlook. Kortom ik wordt hier niet goed van. weet iemand of ik ergens een instelling moet wijzigen zodat ik alleen de vensters vergroot met het daarvoor bedoelde icoontje rechts in de bovenhoek. Soms sluiten de programma's ook spontaan als ik op de rand van het venster druk. Graag hulp, Rob
Link naar reactie
Mmm.. 'k kan hier even niet goed volgen - mogelijk omdat het over win7 (8?) gaat en ik nog met XP werk. Hoe dan ook: - in Word: als je op 'dat' icoontje klikt: bedoel je het ronde ding met die vier vierkante blokjes in? Als je daarop klikt sluit Word zich? - in verkenner: wat bedoel je met 'Windows gerelateerde programma's' (mogelijk is het een geijkte term in de 7 of 8 ?) enne: we praten hier toch over een LEGALE windows? (als je nu antwoord door je tweede bericht te wijzigen, dan verdwijnen onze niet-on-topic-berichten vanzelf :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...