Ga naar inhoud

Bijna niets start meer in originele windows8 start menu


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte leden van het forum Ik een laptop met windows 8 er op. Alles werkte, daarna paste ik het bureaublad aan. Classic shell geïnstalleerd zodat ik het oude scherm weer had. (ook al weer verwijderd omdat ik dacht daar het probleem zat. UWT na gekeken, kon ook niet vinden.) ook Firiefox en Chrone geïnstalleerd. Maar als ik zowel in het originele scherm win8 of het normale bureaublad ben de mediaplayer, skype, agenda en nog meer optie, ze starten niet meer op. moet ik een algehele herstel installatie doen, of is er een andere oplossing. Misschien zie ik wat over hoofd. Graag korte duidelijke antwoorden. ivm de beroertes die ik heb gehad. Als virus scanner heb ik AVG, er stond op Kaspersky maar verwijderd, omdat ik AVG gekocht had voor 2 PC. alvast bedankt Jhon
Link naar reactie
geen reactie dus moelijk te doen.??????!!!!!! Ik heb ondertussen alles weer naar de instellingen gezet zo als ik het gekocht heb, daarna heb ik Kasperky (viruscanner weer verwijderd, waarom zie boven berichtje) daarna deed de mediaplayer van windows het weer niet. Als ik de virusscanner er af doe zet ik hem uit daarna verwijder ik in de map waar die staat, alle *. exe bestanden zodat die na een herstart niet meer werkt*. Dan kan ik de map verwijderen en met JV16 maakt ik het register schoon en met cclaener. Misschien te veel verwijderd ik weet het niet. * dll laat die niet verwijderen dit zit nog in zijn geheugen, na een herstart wel. Jhon Ps moet je ook een Microsoft accont aan maken, is dat verplicht, ik sla dit over, en als het moet mag je dan je eigen Gmail adres gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...