Ga naar inhoud

Foutmelding installeren software


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Daniël, ben 13 jaar en houd me de laatste tijd vooral bezig met muziek en gamen, en het laatste vooral op de mobiel, maar soms kom ik nog wel iets tegen voor de PC waarvan ik denk, ja, is het proberen waard. Goed, ik heb dus een probleem met mijn PC. Dit probleem heb ik al eerder gehad, maar toen was dat niet zo erg. Het probleem ligt hem namelijk bij het installeren van software. Dit is nu 2 keer voorgekomen. Het begint allemaal goed, maar ik krijg na een tijdje de volgende foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het maken van map C:\Users\Danie\appdata" Dit lijkt mij een rare foutmelding, deze map bestaat immers al (hoewel ik er normaal niet in kan rondneuzen, maar ik heb ontdekt door de zoekfunctie te gebruiken in windows dit alsnog kan), waarom zou de software deze dan nog een keer willen maken? Dit verandert overigens niet. Het is tot nu toe voorgekomen bij een stukje produceersoftware (de plugin genaamd Massive), en nu weer, bij zogenaamde drivers van HTC, die ik nodig heb als ik mijn telefoon wil rooten, wat ik namelijk ook van plan ben (als iemand mij daarover tips wil geven, graag, maar liefst via PM, anders wordt dit topic een beetje onduidelijk). Dus, brand maar los haha! Alvast bedankt voor jullie hulp! Ik weet niet of jullie wat aan de specs van mijn computer hebben, zoja, dan zal ik die wel hier neerzetten.
Link naar reactie
Je zou om mee te beginnen kunnen vermelden welke Windows versie je draait, en welke software je probeert te installeren. Verder zou je kunnen checken of er in de [url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-information-appears-in-event-logs-Event-Viewer]Windows logboeken[/url] aanvullende info te vinden is, over de installatiefoutmelding.
Link naar reactie
[quote:5769f9345b="Passer"]Is dit [color=darkred:5769f9345b]C:\Users\Danie\appdata[/color:5769f9345b] de exacte naam van die map op je computer? (ik doel hier vooral op het stukje [color=darkred:5769f9345b]Danie[/color:5769f9345b] : is het inderdaad een map zonder de 'l' achteraan en zonder de trema (twee horizontale puntjes) ?[/quote:5769f9345b] Sorry, typefoutje. Maar, er staat geen trema. C:\Users\Daniel\appdata Dit is hem. Maar die Daniel staat simpelweg voor de gebruiker op de computer, lijkt me dus niet van toepassing. Het account dat ik gebruik is administrator.
Link naar reactie
[quote:dddc3d0cdb="Passer"]Is dit [color=darkred:dddc3d0cdb]C:\Users\Danie\appdata[/color:dddc3d0cdb] de exacte naam van die map op je computer? (ik doel hier vooral op het stukje [color=darkred:dddc3d0cdb]Danie[/color:dddc3d0cdb] : is het inderdaad een map zonder de 'l' achteraan en zonder de trema (twee horizontale puntjes) ?[/quote:dddc3d0cdb] Sorry, typefoutje. Maar, er staat geen trema. C:\Users\Daniel\appdata Dit is hem. Maar die Daniel staat simpelweg voor de gebruiker op de computer, lijkt me dus niet van toepassing. Het account dat ik gebruik is administrator. Verder draai ik op Windows 7, 64 Bit. Software: HTC driver, en, net ontdekt, HTC sync wil ook niet installeren. In de logboeken staat letterlijk het volgende: "Product: HTC Driver Installer -- Fout 1317. Er is een fout opgetreden bij het maken van map C:\Users\Daniel\AppData." Ik heb gezocht op de foutcode, dit resulteerde in de volgende link: http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2007-office_install/error-1317setup-cannot-create-the-folder-during/9063e10c-22e1-4e7c-ab14-6e45a2b514e6 Ik heb de instructies van het antwoord opgevolgd, en... Hoera! Het is gelukt! Ik had tot vandaag nog niet gehoord over deze logboeken, daardoor kon ik dus ook niet de foutcode vinden. Gaandeweg leert men, en weet ik dus wat ik de volgende keer doe als er weer een foutmelding word gegeven. Bedankt, en ik ga weer verder met mijn root activiteiten. Misschien maak ik wel een topic daarover aan, als ik daar vragen over heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...