Ga naar inhoud

geen apestaartje of andere nummerieke toetsen


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een asus x51rl laptop met windows xp pro sp3 het probleem dat ik heb is dat ik geen apestaartje heb wat ik ook probeer het lukt gewoon niet geen enkele toets werkt onder shift geen vraagteken/apestaartje/uitroepteken enz enz de hele bovenste rij werkt niet met shift volgens mij staat de toetsenbord indeling goed vs internationaal/nederlands ik ben echt alle knoppen al bij langs geweest shift/alt , ctrl/alt , fn/numlok en nog veel meer kword er echt krieggel van kan geen mail versturen , niks schone install gedaan xp , maar niets helpt wie kan mij helpen.
Link naar reactie
Lastig probleem, vedion. Ik ben voor jou aan het zoeken geweest en kwam een mogelijke oplossing tegen op deze website: [url]http://forum.fok.nl/topic/1562570[/url] Daar las ik dit in de laatste reactie: "Probleem opgelost. Te simpel voor woorden. De volume-toetsen op mijn toetsenbord zaten vast en die stoorden op één of andere manier met mijn shift-toetsen (en blijkbaar ook met de + en - op het numerieke gedeelte van het toetsenbord, maar dat had ik nog niet in de gaten). Schoonmaakspulletje er in. Paar keer goed rammelen. En opgelost!" Maar ja, of dat bij jou ook de oplossing is? Wat je ook nog kunt proberen is het volgende: 1. Zet de laptop uit 2. Haal de stroomkabel eraf 3. Keer de laptop om en haal de accu eruit 4. Keer de laptop weer om en druk een paar keer op de power-knop 5. Zet de accu er weer in en de stroom er weer op. Bovengenoemde handelingen hielpen mij toen mijn bedrade USB-muis plotseling niet meer werkte op mijn laptop. Ik had toen al van alles geprobeerd: opnieuw opstarten; andere muis eraan enz. Dat lijkt een totaal ander probleem, maar proberen kan geen kwaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...