Ga naar inhoud

Store werkt niet (Windows 8)


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, Ik heb een probleem met mijn nieuwe laptop (Sony Vaio SVE1512H6EW.NL3). Twee weken nadat ik deze heb gekocht kreeg ik de melding dat de computer herstelt moest worden. Dit kon enige tijd in beslag nemen, maar na uren wachten gebeurde er nog niets. Toen heb ik de Sony via de aan-en-uitknop opnieuw proberen op te starten. Sindsdien kreeg ik enkel het VAIO-logo te zien, waarna de computer zwart beeld toonde. Vervolgens heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd, waarbij de instellingen en documenten behouden bleven, maar mijn programma's verwijderd werden. Ik kon dus weer gebruik maken van mijn laptop, maar er trad het volgende probleem op: ik kan de sommige programma's niet meer downloaden en de store opent niet (het logo verschijnt, maar even later valt deze weer weg). Ik heb mijn laptop teruggebracht naar de winkel. Een week later kon ik 'm weer ophalen. Er is niks gevonden. Zal ik de computer nogmaals opnieuw installeren? Of kan ik op een andere manier proberen de problemen te verhelpen? Ik ben zelf niet heel bekend met computers, software en hardware. Daarom hoop ik van harte dat u mij kunt helpen! Groet, Sybren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...