Ga naar inhoud

Problemen met Win Media Centre


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik heb op m'n computer Win7 en Win Media Centre om TV te ontvangen, maar daar heb ik problemen mee. Allereerst de te scannen TV-kanalen worden niet correct ontvangen. als voorbeeld: 1t/m7 is correct maar dan krijg kanaal 9 en daarna kanaal 20 en dan weer kanaal 48 enz. De tussenliggende kanalen (zenders) worden niet herkent. Ten tweede: Het televisie signaal wordt steeds [b:65a2e1fa3a] opgenomen[/b:65a2e1fa3a],Waardoor schijf snel vol is, Ten derde: Regelmatig komt het voor, dat de HDMI kabel niet herkent wordt Alle updates zijn geinstalleerd. Wie weet raad Mvg Jan Filarski
Link naar reactie
Door wat problemen met Windows 7 x64 is een register backup gemerged met het operationele register. Na herstart werkt de computer niet meer. Alle boot opties zijn te kiezen, maar geen werkt. Ik gebruik nu de Windows 7 Herstelschijf die ik voor calamiteiten als backup bij de hand heb. De herstelschijf start netjes op met een bescheiden Windows 7 x64, goed genoeg om fouten te kunnen herstellen. Een van de opties is om een Herstelpunt op de PC te gebruiken om de pc met eerdere register instellingen te laten werken. Als je de procedure opstart dan zie je alle herstelpunten die op de HD met het systeem van de PC netjes in beeld en kan je een herstelpunt kiezen. De herstelschijf komt als je kiest voor DOS prompt met: x:\windows\system32\ De primaire partitie van de HD waar windows staat op een HD die BOOT heet De recovery partitie om terug te kunnen naar de fabrieks instellingen heet RECOVERY Normaal in werking is de situatie dan: BOOT c:\windows\...... RECOVERY d:\........... Nu met de Herstelschijf wordt een andere situatie aangeven. De drive letters staan anders...... DOS Command Prompt x:\windows\system32\ d: boot e: recover f: Herstelschijf op DVD Als ik een herstelpunt kies, dan is de herstelprocedure lange tijd bezig, het lijkt goed te gaan. De procedure wordt afgebroken omdat op d: geen herstelpunten gevonden kunnen worden. Normaal staan de herstelpunten op de boot op c:\. Kan dit opschuiven van driveletters komen doordat de opstartvolgorde in de BIOS is aangepast. Hoe kan ik de instellingen zo krijgen dat de herstelpunten van het systeem die via de Herstelschijf op d: worden aangegeven, op c: komen. Dan zou het systeemherstel via het herstelpunt gewoon moeten werken. Nu gaat systeemherstel fout en is de PC nog steeds niet te gebruiken. Tips/suggesties welkom,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...