Ga naar inhoud

Levensgroot Virus probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Ik heb op m'n USB schijf een levensgroot virus probleem gekregen, zodat ik hem niet meer benaderen kan. Telkens vraagt hij om te formatteren, maar dat doe ik liever niet omdat er nogal veel software opstaat dat ik behouden wil. Wat nu te doen? Mvg Jan Filarski P.S. Operating System is Win7 64bits. :oops:
Link naar reactie
ik denk dat we eerst maar eens van de ts moeten vernemen wat hij bedoelt dat mse ermee stopt en internet blokkeert. ik zie op veel machines mse, en maak mse vaak genoeg mee in geval externe datadragers aan de orde zijn, maar zulk gedrag... geen idee wat ie bedoelt.. dat jij avast prefereert draagt op zich niet bij aan de oplossing van een probleem dat zich kennelijk bij ts voordoet.
Link naar reactie
[quote:54e66b0885="derkdejong"]ik denk dat we eerst maar eens van de ts moeten vernemen wat hij bedoelt dat mse ermee stopt en internet blokkeert. ik zie op veel machines mse, en maak mse vaak genoeg mee in geval externe datadragers aan de orde zijn, maar zulk gedrag... geen idee wat ie bedoelt.. dat jij avast prefereert draagt op zich niet bij aan de oplossing van een probleem dat zich kennelijk bij ts voordoet.[/quote:54e66b0885] MSE is niet de antivirusoplosing waarmee je denkt Windows goed te beveiligen! Het tool kent niet eens een automatische updatefunktie! Dus de meeste MSE's lopen ook nog achter als het om nieuwe virusdefinities gaat. En Avast gebruikt al een tijd ook cloudaanbinding!
Link naar reactie
ik heb geen oordeel willen geven over mse, alleen wat ervaringsgegevens. (dat er geen auto-update op zit is overigens onjuist...) om een of andere onduistere reden komt op elke hulpvraag van deze categorie wel een reactie als: gebruik een andere virusbeschermer, en liefst de persoonlijke voorkeur van de poster... dat draagt niks bij aan de oplossing van het opgeworpen probleem, en ik vind dat (wij als) doorgewinterde forummers het goede voorbeeld moeten geven door gericht en oplossingsgericht te reageren :wink:
Link naar reactie
[quote:a8f2fb8e8f="Abraham54"]Het tool kent niet eens een automatische updatefunktie! [/quote:a8f2fb8e8f] Baarlijke nonsens!! Enne.... Ofschoon ik zelf nog steeds NAV (betaald) gebruik, heb ik op een aantal systemen MSE draaien. Het mag dan geen toppertje zijn, echt slecht is-ie zeker niet en biedt ontegenzeggelijk een aantal voordelen t.o.v. een aantal "free" AV progjes.... Ook sluit ik me aan bij Derk: de TS is (op dit moment!!) niet geholpen door 'm een ander AV'tje aan te smeren!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...