Ga naar inhoud

hulp gevraagd ivm opstarten pc, heb video van wat de pc doet


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote="PC1"]Maak eens nog een scherm (via google) van alle menu's in het biosscherm. Van menu wissel je door met de cursor links en rechts te klikken.[/quote] wat bedoel je met Maak eens nog een scherm (via google) van alle menu's in het biosscherm.? en ja ik heb door alleschermen in het bios menu gegaan en op het einde exit gedaan omdat ik nergens iets zag staan
Link naar reactie
Klaas schreef: "Dat zou ik niet weten dan. bij mij wel dus." Klopt, standaard verschijnt die optie Alt-F10 in het opstartscherm. Maar de gebruik(st)er kan deze via het BIOS uitschakelen. En dat is in deze situatie blijkbaar gebeurd, door wie dan ook. Maar is verder niet relevand voor de oplossing. Die optie activeren en dan gaan met die banaan qua fabrieksinstellingen.
Link naar reactie
[quote="PC1"]Klaas schreef: "Dat zou ik niet weten dan. bij mij wel dus." Klopt, standaard verschijnt die optie Alt-F10 in het opstartscherm. Maar de gebruik(st)er kan deze via het BIOS uitschakelen. En dat is in deze situatie blijkbaar gebeurd, door wie dan ook. Maar is verder niet relevand voor de oplossing. Die optie activeren en dan gaan met die banaan qua fabrieksinstellingen.[/quote] inderdaad alt f10 doet niet, kan ik deze activeren of dergelijke?
Link naar reactie
[quote="PC1"]Gompie, ik probeer je bij het handje mee te nemen om juist deze optie te activeren.[/quote] daarvoor heel erg bedankt laat daar geen misverstand over zijn echt waar. maar ik ben er zowat al de hele dag aan bezig en werkt behoorlijk frustrerend :) maar dus, ik krijg de alt+f10 maar niet werkende heb wat gelezen op het net over fabrikanten die hun klanten ' boxed in zetten" zodat zij dus bijna nergens aan kunnen?
Link naar reactie
Ok, duidelijk. Frustrerend is zoiets altijd en zeker als je niet echt met de materie bekend bent. Maar geduld is dan zeker een schone zaak en probeer dat op te brengen. De optie Alt-F10 is zeker niet door Acer onbenadebaar voor gebruikers gemaakt. Helaas heb ik geen Acer meer om je daarmee directer op weg te kunnen helpen Als je naar je Bios gaat zie je bovenin meerdere tabs, algemeen etc. In één van deze taps moet ergens in één van de schermen staan dat je de Alt-F10 kunt activeren resp. deactiveren. En daar ben ik naar op zoek om je dan heel snel weer naar de fabrieksinstellingen te brengen. Dat was voor mij de reden om te vragen of je van alle schermen (tabs) in het Bios even een kopie te maken en op internet te zetten in de hoop dat ik dan wel zie waar je het moet activeren.
Link naar reactie
[quote="PC1"]Ok, duidelijk. Frustrerend is zoiets altijd en zeker als je niet echt met de materie bekend bent. Maar geduld is dan zeker een schone zaak en probeer dat op te brengen. De optie Alt-F10 is zeker niet door Acer onbenadebaar voor gebruikers gemaakt. Helaas heb ik geen Acer meer om je daarmee directer op weg te kunnen helpen Als je naar je Bios gaat zie je bovenin meerdere tabs, algemeen etc. In één van deze taps moet ergens in één van de schermen staan dat je de Alt-F10 kunt activeren resp. deactiveren. En daar ben ik naar op zoek om je dan heel snel weer naar de fabrieksinstellingen te brengen. Dat was voor mij de reden om te vragen of je van alle schermen (tabs) in het Bios even een kopie te maken en op internet te zetten in de hoop dat ik dan wel zie waar je het moet activeren.[/quote] aah oke zo , ja snapte de vraag niet, zal meteen nog maar is afsluiten en filmpje van maken brb
Link naar reactie
Wat heb je allemaal aan je laptop aangesloten?? Haal dat eens allemaal van je laptop, dus bijv je exterene muis. Verder als de laptop uit is verwijder eens de accu en en de adapter zodat er dus geen stroom meer op je laptop komt. Druk dan je powerknop eens 10 sec in. Laat de accu uit je laptop en start eens op met alleen de stroom adapter. Als je in de veilige modus bent, kan je dan wel via start , alle programma's dan naar acer empowering technology? Probeer dat eens allemaal, aangezien je wel in de veilige modus komt wordt er iets met je laptop opgestart wat een conflict geeft.
Link naar reactie
[quote="pdexie"]Wat heb je allemaal aan je laptop aangesloten?? Haal dat eens allemaal van je laptop, dus bijv je exterene muis. Verder als de laptop uit is verwijder eens de accu en en de adapter zodat er dus geen stroom meer op je laptop komt. Druk dan je powerknop eens 10 sec in. Laat de accu uit je laptop en start eens op met alleen de stroom adapter. Als je in de veilige modus bent, kan je dan wel via start , alle programma's dan naar acer empowering technology? Probeer dat eens allemaal, aangezien je wel in de veilige modus komt wordt er iets met je laptop opgestart wat een conflict geeft.[/quote] geen verandering , en f10 werkt niet acer empowering technology , waar ik erecovery wil doen komt de service erecovery is niet beschikbaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...