Ga naar inhoud

windows 8 melding ontwikkelaarslicentie verlopen


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag heb ik een rare melding bij bijvoorbeeld de contactpersonen app binnen windows 8 Daar staat nu onderin een zwarte kruis en als ik op de app klik wordt ik verwezen naar de store en krijg ik te zijn dat uw ontwikkellaarslicentie verlopen is?? Ik heb de upgrade van windows 8 bij microsoft gekocht. Ik hang nu al een half uur aan de lijn dat de eerst volgde medewerker me te woord staat. Heeft iemand anders deze melding ook al gehad?
Link naar reactie
Helaas daar beschreven oplossing helpt niet Ik blijf de berichten, personen, agenda, email apps rechts onderin een kruisje zien, wat betekend dat ik ineens dus een ontwikkellaarslicentie zou hebben. Woensdag bel ik wel weer met microsoft hoe dit op te lossen. Ik heb gisteren systeemherstel uitgevoerd via de configuratie scherm en is daardoor dit probleem ontstaan. Ik zie wel dat mijn licentie gewoon geactiveerd is. Je schijnt windows 8 ook op een andere manier te kunnen resetten, maar hoe dat precies werkt weet ik niet en wacht wel woensdag het contact met microsoft af. Bedankt voor het meedenken
Link naar reactie
Binnen windows 8 heb ik nu maar optie pc vernieuwen gekozen. Persoonlijke bestanden blijven volgens die optie behouden, kijken wat dat opleverd. Het is toch mijn test laptop waar ik windows 8 op heb gezet en leer er weer van, mocht het de oplossing zijn, dan laat ik dat hier uiteraard weten. Het probleem komt wel eens vaker voor (gezocht via google) maar een goede oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Link naar reactie
[quote="pdexie"]Helaas daar beschreven oplossing helpt niet Ik blijf de berichten, personen, agenda, email apps rechts onderin een kruisje zien, wat betekend dat ik ineens dus een ontwikkellaarslicentie zou hebben. Woensdag bel ik wel weer met microsoft hoe dit op te lossen. Ik heb gisteren systeemherstel uitgevoerd via de configuratie scherm en is daardoor dit probleem ontstaan. Ik zie wel dat mijn licentie gewoon geactiveerd is. Je schijnt windows 8 ook op een andere manier te kunnen resetten, maar hoe dat precies werkt weet ik niet en wacht wel woensdag het contact met microsoft af. Bedankt voor het meedenken[/quote Oke sorry, bedankt voor de feedback. Grt, Wimmie.
Link naar reactie
Na de optie pc vernieuwen was het probleem verholpen, maar ondanks de melding dat persoonlijke bestanden bewaard zouden blijven was ik zeker 90 procent van mijn bestanden kwijt. Ook apps die ik geïnstalleerd had, office 2007 etc. Nu had ik wel van die gegevens een back up ik heb maar besloten om windows 8 er opnieuw op te zetten en nu werkt het weer goed. Mocht over 90 dagen dit probleem weer zich voor doen dan heeft microsoft toch wel een probleem, want ik heb gewoon via de site van microsoft een windows 8 upgrade gekocht voor 29,99 euro
Link naar reactie
Bij mij werkte de tegels wel, behalve die van agenda, personen , email en berichten niet. Dat zijn dus tegels die standaard in windows 8 zitten, als ik daar opklikte kreeg ik de melding dat mijn ontwikkelaarslicentie verlopen was en ik heb geen ontwikkelaarslicentie. Ik heb dus nu heel windows 8 opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer zoals het hoort.
Link naar reactie
[quote:c47affbf1d="pdexie"]Bij mij werkte de tegels wel, behalve die van agenda, personen , email en berichten niet. Dat zijn dus tegels die standaard in windows 8 zitten, als ik daar opklikte kreeg ik de melding dat mijn ontwikkelaarslicentie verlopen was en ik heb geen ontwikkelaarslicentie. Ik heb dus nu heel windows 8 opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer zoals het hoort.[/quote:c47affbf1d] Oke ,dan is alles weer in orde toch? Ik heb zelf ook 2x een schone installtie van W8 PRO moeten uitvoeren voordat alles naar behoren werkte helaas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...