Ga naar inhoud

Tabblad opstarten in msconfig


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een goed werkende PC maar heb toch sinds kort een probleem. Het tabblad 'opstarten' in msconfig van Win7 (64 bit) werkt sinds kort niet meer. Helaas heb ik geen systeem herstel punten meer. Back-up terug zetten helpt ook niet. Het probleem heeft zich waarschijnlijk voor de backup plaats gevonden. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb leesvoer van 'Canonboy' gelezen. De tool van 'Lange Pier' uitgevoerd, maar ook deze heeft niets opgeleverd. IK heb Sfc /scannow uitgevoerd en alles is in orde. Omdat ik geen DVD van windows 7 heb (restore partitie in C), kan ik dezelfde resultaten krijgen met bij het opstarten F8 te gebruiken. Ik kan dan windows herstellen zoals bij het gebruik van een win 7 DVD. Alles blijkt in orde! Mijn vraag, kan e.e.a. niet worden gerepareerd via regedit? Wellicht is in het register nog iets te herstellen. Via Google kan ik geen verwijzing vinden. IK zal het fijn vinden als het systeemconfiguratie met het tabblad opstarten normaal werkt.
Link naar reactie
Ik heb win 7 64 bits, heb effe mijn msconfig gezipt: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-H77SZYG6JDAS.zip Kijk vervolgens naar de reparatie hier, uitpakken via extract hoeft niet meer... zet de mijne daar neer en herbenoem jouw bestand naar msconfig.old of zo. http://www.ehow.com/how_7390089_repair-msconfig.html Geen goed resultaat, zet de oude weer terug...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...