Ga naar inhoud

Installatie windows 7 herkent geen stations


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb windows vista op mijn computer staan en ik wil hier graag windows 7 van maken. Als ik de computer opstart met de installatiecd voor windows 7 dan moet ik een station kiezen om windows 7 op te installeren. Er wordt alleen geen harde schijf aangegeven, de lijst is leeg en er wordt aangegeven dat er geen stations zijn. Ik kan windows 7 dus niet installeren. Ik heb ook geprobeerd om Vista opnieuw te installeren met een recovery CD maar hierbij heb ik hetzelfde probleem. Ik heb via Everest opgezocht wat voor moederbord ik heb. De moederbord naam is onbekend. Bij de BIOS staat bij IDE Channel 0 master: HL-DT-STDVD-RAM GSA- En bij IDE Channel 3 Master: Samsung HD502HJ. Ik heb geen cd met de hardware drivers. Wel een windows vista recovery CD. Ik kon in de BIOS geen instelling vinden waardoor de harde schijf als een IDE schijf wordt gezien. Kan iemand mij helpen om Windows 7 alsnog te installeren op de computer? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...