Ga naar inhoud

Problemen met interne brander van Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Pas een nieuwe pc met Windows 7 aangeschaft. Wilde de eigen brandersoftware van Windows7 gebruiken, maar kreeg een probleem met branden. Op het moment dat de pc wil gaan branden krijg ik de volgende foutmelding (dit geldt voor de optie Mastered): "Er is een fout opgetreden bij het branden van deze schijf. De schijf mogelijk niet meer bruikbaar" De schijven zijn echter goed en te branden (de DVD-RW) op andere pc's. Volgens Microsoft zou dit een fout in het programma zijn en is er een hotfix voor Vista, maar ze waarschuwen er tevens voor dat deze niet voor andere Windows versies te gebruiken is. Kent iemand het probleem en de oplossing ervoor.
Link naar reactie
er zijn nog steeds branders cq brandsoftwarepakketten die moeite hebben met sommige merken lege schijven. dus schijf goed en brander goed is nog geen succes.... dat wordt dus experimenteren, reduceren, deduceren en concluderen... probeer eens een echt brandprogramma, bijv gratis cdburner xp. en probeer ook eens een ander merk schijf.
Link naar reactie
Ik had eerst per vergissing de trial versie van Nero geinstalleerd, maar die kon ik gelukkig helemaal weer verwijderen. Daarna cdburnerxp geinstalleerd en dat werkt goed voor mij. Het lijkt een prettig programmaatje om mee te werken, hoewel ik zelf niet zoveel DVD/CD 's brand. U beiden bedankt voor de inlichtingen. Ik lijk weer een stuk verder te zijn gekomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...