Ga naar inhoud

Register Windows 7 opschonen vóór installatie Windows 8?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik overweeg om binnenkort te upgraden van W7 PRO naar W8 PRO. Tegelijkertijd ben ik al een tijdje van plan om W7 opnieuw te installeren omdat m'n PC de erg traag is geworden. Maar zoals bekend kost dit veel tijd, en daar ontbrak het me tot nu toe aan. Vraag: is het verstandig om bij een trage PC eerst het register van Windows 7 op te schonen alvorens naar Windows 8 te upgraden? Of wordt bij upgrade van 7 naar 8 automatisch een schoon register opgeleverd, m.a.w. 2 vliegen in 1 klap.
Link naar reactie
Voor het geval je upgrade nog niet hebt uitgevoerd, denk dan eerst eens over "dual boot. Ik heb net een laptop met windows 8 in gebruik en kan niet zeggen dat ik er overmatig gelukkig mee ben :wink: Het ding werd met 8 afgeleverd en omdat het geen pro versie is kan ik hem niet (gratis|)downgraden naar 7. Bekijk dit eventueel eens http://www.windowswebwereld.nl/windows-8/handleidingen/dual-boot-windows-8-met-windows-7-m-b-v-een-vhd/ Externe systeem back-up is aan te bevelen. Verder is het handig een whizzkid (m/v) in de buurt te hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...