Ga naar inhoud

Printer aangesloten, herkend, maar afdrukken lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste weken lukt het niet om te printen vanuit Word2007, maar ook PDF's printen lukt niet. Systeem: Windows7, Printer HP Laserjet 1018. Aangesloten met usb-kabel op usb-poort 1. De printer wordt goed herkend. Er staat een groen vinkje bij Configuratiescherm en Printers. Reeds gedaan en biedt geen oplossing: - Printersoftware en drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - Printer reset (stekker eruit) - Spooler opnieuw opstarten - Usb-devices verwijderd (apparaatbeheer) en opnieuw geinstalleerd - Microsoft Fix-it gedraaid - Printer op andere computer (XP-sp3) aangesloten, werkt wel; Wie helpt me verder?
Link naar reactie
.............maar ook PDF's printen lukt niet. je bedoelt: als ik een pdf-bestand wil afdrukken lukt dat niet of als ik een word bestand wil afdrukken naar pdf lukt niet is dat laatste het geval: via configuratiescherm-programmaas-selecteer ms office, kies wijzigen-herstellen. herstart daarna de pc. in eerste geval: printer afkoppelen, alles van die printer verwijderen, handmatig in verkenner (program files en onder gebruikers) alle resten van hp verwijderen, ccleaner register laten opruimen, herstarten., nieuwste drivers ophalen en installeren, en de printer pas inpluggen als dat van de spoftware mag!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...