Ga naar inhoud

Voordelen van Win8 tegen Win7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Kunnen jullie mij de voordelen van Win8 tegen Win7 opnoemen. Allebij de 64bits uitvoering, maar waarom een upgrade? Veel werk moet staan tegenover de voordelen. Bestaat er trouwens een programma dat als het ware de [b:5ed4c2c96a] geinstalleerde Programma's even op een andere schijf of partitie parkeert[/b:5ed4c2c96a], om ze later terug te zetten op de omgeving met het nieuwe Operating Systeem? MVG Jan Filarski
Link naar reactie
Ik zelf 2 latop's één met windows 8 via de upgrade en ander windows 7. Moet zeggen dat ik windows 8 een fijn OS vind en doet voor mezelf niks onder aan windows 7. Ik was in het begin erg sceptisch over windows 8 nieuwe vormgeving maar vind het ook op een laptop gemakkelijk werken. Ik heb via een derde partij de startknop , maar die zet ik eigenlijk weer uit, want mis zelf die startknop totaal niet, zeker niet als je weet hoe je met de muis om moet gaan binnen windows 8. Opstarttijd is alleen sneller voor nieuwe uiterlijk van windows, want druk je op het bureaublad dan zal je zien dat die nog aan het opstarten is.
Link naar reactie
Tja weet niet wat jij een voordeel vind natuurlijk, maar : Nieuwe taak manager is stuk beter uitgewerkt ISO image kan je mounten, zonder extra software nodig te hebben. HyperV virtualisatie bij Windows 8 Pro Nieuwe Metro interface met toegang tot apps (de nieuwe omgeving van Microsoft) Snel toegang tot beheersfuncties via apart menu dat zowel in Metro als op de desktop werkt (rechts onder 1 keer klikken met rechtse muisknop) Heel goed uitgewerkte cloud integratie Werkt super in omgeving Windows device omgeving, waarin tablet, telefoon, xbox, pc's, laptops, etc allemaal Windows 8 zijn. Apparaten werken allemaal met zelfde interface, data overal beschikbaar, zonder ingewikkelde zaken in te stellen. Geavanceerde slaapstand, die zorgt voor super snel starten Native USB 3.0 ondersteuning Nieuwe verkenner, met tabbladen, downloads pauzeren, etc. Kortom is wel een en andere vernieuwt, maar niets schokkends. Als je tevreden bent met Windows 7, vooral Windows 7 blijven gebruiken. Wil je nieuwste van nieuwste en ben je iemand die goed tegen verandering kan, probeer Windows 8 dan eens uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...