Ga naar inhoud

Programma's openen in volledig scherm 1920x1080 Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Programma's als Windows Live Mail en Skype openen niet in volledig scherm, ook als ik ze al een keer heb "opgerekt". De 1920x1080 verhouding wordt dan wel vastgehouden, zolang ik ingelogd blijf, doch na opnieuw opstarten komen ze weer terug in andere verhouding. Heb al iets gevonden als: progr openen->oprekken->2e x openen en oprekken-> 1e sluiten, maar de 2e keer een programma openen lukt natuurlijk niet als die al open staat ... of maak ik nu een denkfout/interpretatiefout? Excuses als dit al eens eerder is behandeld, maar ik kon via de zoekmachine niets daarover vinden. Alvast dank.
Link naar reactie
@canonboy: Mijn excuses - ik had me niet gerealiseerd dat er nog andere data belangrijk zouden kunnen zijn: Intel Cor i7-3610QM, 8GB interm, 750GB extern, video: NVIDIA GT630M-2GB DDR VRAM, W7 64 bit, echter ..... @porrelaar: Je vermoeden was terecht - in W7 bleek je aangedragen oplossing de juiste te zijn. Hoe gemakkelijk kan het zijn ... je moet het maar weten (te vinden). Hartelijk dank aan beiden voor de tijd die jullie erin hebben gestoken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...