Ga naar inhoud

firefox geeft gmail in windows 8 alleen in eenvoudige weerga


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9dc27f7976="andre@home"]http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=189314&topic=1668976&ctx=topic en gooi je cache/geschiedenis eens leeg.[/quote:9dc27f7976] Het is een nieuwe installatie (zal weinig geschiedenis e.d. inzitten) Via browser aanpassen kwam ik rechtstreeks terecht bij genoemde versie, waar geen updates meer voor waren. N.B. Ik heb machientje net naar leverancier teruggebracht (niet geleverd met besproken specificaties) Zal op zijn vroegst dinsdag vernemen hoe snel vervanging geleverd kan worden. Dus nog even afwachten voor ik eventueel verder kan zoeken.
Link naar reactie
Laat dit onderwerp maar rusten. Moderator mag het wat mij betreft verwijderen. Ik moet eerst eens kijken hoe ik Windows eigen browser I.E. 10 fatsoenlijk aan de gang krijg. Zit met allerlei conflictjets tussen Panda virusscanner/firewall en de div Windows-beveiligingen en nog wat andere onhebbelijkheden. Ga binnenkort eerst eens bekijken of ik mijn versie kan downgraden nar Windows 7.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:309717218a="canonboy"]je moet ook X-Notifier nemen voor je Gmail met hier 5 mail adressen . werkt perfect FireFox 18[/quote:309717218a] Wat zou voor mij het nut van die X-Notifier kunnen zijn? De startpagina van "mijn" Firefox bestaat uit 2 tabbladen zijnde 2 gmail e-mailaccounts, waar nog een paar pop3 accounts aan gekoppeld zijn.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Blijft toch gedonder met combinatie Windows 8, Panda antivirus en Firefox. Waarschijnlijk door coockieconflicten kan ik bepaalde sites alleen nog in html bekijken (gmail). Na wissen alle coockies en nog wat restanten (schijfopruiming) en herstarten gaat het meestal weer even goed. Daar het om een laptop gaat die ik alleen zo nu en dan gebruik laat ik het maar zo. Ik heb de Google Chrome browser er opgezet en die heeft een hele avond zonder haperen gewerkt. Zal het over een aantal updates nog wel eens proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...