Ga naar inhoud

Onderhoudscentum -->Betrouwbaarheidsgeschiedenis verdwene


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb in de 128 oplossingen die door Microsoft worden aangeboden niet de juiste oplossing kunnen vinden. Zou dit een oplossing kunnen zijn?: Klik op Start, typ Regedit in het vak Zoeken en klik vervolgens op Regedit. In de Register-Editor de waarde van de volgende registervermelding ingesteld op 1: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Reliability Analysis\WMI\WMIEnable
Link naar reactie
In het onderhoudscentrum het hoekje inderdaad opengeklikt. Als je dit niet doet zie je betrouwbaarheidsgeschiedenis niet. Na openen Regedit en waarde aanpassen naar 0 en daarna op 1 zie ik in de betrouwbaarheidsgeschiedenis een gele balk waarin staat dat als je windows opnieuw hebt geinstalleerd het enkele uren kan duren voordat er iets wordt weergegeven in de betrouwbaarheidsgeschiedenis. Dus ik wacht een paar uren en meld me dan weer.
Link naar reactie
Ik heb besloten om Win 7 opnieuw te installeren. De problemen met de betrouwbaarheidsgeschiedenis en de registerfout van de Optiarc DVDRW AD 7530 A worden hiermee hopelijk opgelost. Dank voor alle reacties en adviezen!!!! Nu mijn DVD speler het niet doet is er nog een probleem met de installatie vanaf de Win 7 CD. Heeft iemand hier nog een oplossing/werkwijze voor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...