Ga naar inhoud

Mijn computer gaat 's nachts aan :(


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een sinds kort een windows 7 64 bit computer gekocht. Ik heb sinds een tijdje dat mijn computer 's nachts aangaat. Ik heb het volgende al geprobeerd/gedaan: - Bios bepaalde dingen uitgezet. - Windows update uitgeschakeld. - Sterker er uit halen (werkt!) Maar ja ik vind dat het niet hoort dat ik mijn steker er uit moet halen. Ik neem aan dat er toch nog wel iets anders is wat ik kan doen? Ik download wel via utorrent, maar dat doe ik ook op mijn laptop en die gaat niet 's nachts aan. Dit is echt de eerste computer waar bij ik dit probleem heb. Echt heel vervelend! Wie of wie kan mij helpen? Groetjes Daphne
Link naar reactie
Geen updates? Slecht plan. Windows downloadt de updates niet voor niets. Wat je beter kunt doen is het volgende: 1. Ga naar (Start - Instellingen - Configuratiescherm -) Windows Update; 2. Klik in de kolom links op 'Instellingen wijzigen'; 3. Wijzig het tijdstip waarop Windows op updates controleert (kan bijvoorbeeld ook één keer per week, maandag om 10.00u of zo) en klik op 'OK'. Klaar :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...