Ga naar inhoud

XP: Automatisch opstarten specifiek programma.


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik nu een geheugenkaart van mijn camera in mij ingebouwde kaartlezer stop, dat start ACDSee vanzelf op. Dat wil ik veranderen, ik wil dat ViewNX, progje van Nikon, dan opstart. Maar dat lukt niet. Krijg wel een schermpje met de vraag, wat XP moet doen als er een kaart wordt ingestoken, maar ViewNX staat niet in het rijtje op te starten programma's. ACDSee en Lightroom wel. Heb ook al de koppeling aan een bestandsextentie geprobeerd, maar ook dan start ViewNX niet op nadat de kaart in de lezer is gestopt. Iemand een suggestie?
Link naar reactie
Dank voor je reaktie, helpt niet. Maar kan ik wel het automatisch opstarten van ACDSee uitschakelen, wanneer de geheugenkaart in de lezer wordt gestopt? Misschien zit daar voor mij de sleutel van het probleem. Want als ik ACDSee laat opstarten nadat de geheugenkaart in de lezer is gestopt, dan moet dat toch ook voor andere programma's kunnen?
Link naar reactie
Dank Gerben, dat is een optie. De reden, dat ik ViewNX wil gebruiken om mijn geheugenkaart te bewerken/verkennen ligt in het gegeven, dat de de foto's per paartje van 2 worden getoond, in mijn situatie gewenst. En dit programma is ook nodig om de afbeeldingen van de geheugenkaart, welke van mijn Nikon fotocamera is, over te zetten naar de PC met toevoeging van nummering en datum. Dan is het gebruik van 1 programma prettig. Ik heb echter ACDSee zo kunnen aanpassen, dat ook daar de afbeeldingen in paartjes van 2 worden getoond. Dus is min of meer dat wel opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...