Ga naar inhoud

Packard Bell recovery image installeren op SSD


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Net nieuw op dit forum, maar gelijk een volgens mij lastige questie. Ik heb een bootable USB gemaakt met daarop de data van de verborgen recovery partitie(PQSERVICE) van mijn Packard Bell laptop. Deze wil ik installeren op mijn SSD. Dit lukt, want ik kan mijn USB booten en er verschijnt netjes een recovery programma van Packard Bell. Alleen vraagt hij na verloop van tijd toch om een DVD om verder te kunnen installeren. Die heb ik niet en kan ik met de originele hdd ook niet maken. Hij geeft aan dat de instellingen van de harde schijf niet overeen komen met de standaard fabrieks instellingen. Kortom geen DVD. Iemand suggesties?
Link naar reactie
Waarom wil je de recovery-partiton restoren op de SSD? Ik neem hierbij aan dat je je OS-schijf (C:) op de SSD wil. Lijkt me logisch dat de restore van je recovery fout gaat, hij zoekt de originele gegevens (in staat terugbrengen zoals je hem kocnt) Is het niet makkelijker om eerst een Disk-Partition Image te maken en deze vervolgens op de SSD terug te zetten, dan ben je in een keer over en hoef je je pgms niet opnieuw te installeren. Succes in elk geval
Link naar reactie
Nee, goed lezen. Ik heb de restore partitie(PQSERVICE) op een bootable USB. De ssd als primaire en ook enige schijf in m'n laptop en ik wil niet een complete copie van m'n HDD terugzetten maar alleen de fabrieks partitie. Dit werkt dus prima. Alleen vraagt hij toch om een herstel dvd. Terwijl het hier gaat om een D2D restore. (disk to disk)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...