Ga naar inhoud

updates verzamelen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben Windows 7 opnieuw aan het installeren en wordt een beetje gek van het feit dan na elke herstart van het systeem (na bijvoorbeeld het installeren van software) opnieuw updates worden aangeboden. Nu kan ik dit uitzetten maar is er een manier om in 1 keer alle updates tot bijvoorbeeld gisteren te verzamelen en zodoende in 1 keer installeren. Ik ben nu bezig met het maken van een backup en die kan gelijk weer weg omdat ik weer een melding krijg van 32 updates en net ook al 92. Ik word niet goed geloof ik! Rob
Link naar reactie
http://download.wsusoffline.net/ Je kunt deze proberen, wel goed kijken wat je aanvinkt, krijg je een map met alle updates met de update bestanden net een xml extensie die je gelijk kunt installeren met de updater die in de map met de bestanden staat. Na een goed werkend OS met alle updates een image maken lijkt mij handiger. Waarom steeds installeren blijft voor mij ook een raadsel, alles is te repareren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...