Ga naar inhoud

Kopieëren bestande lukt niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag Ik heb het volgende probleem, waarschijnlijk een setting maar ik krijg het niet gevonden. Ik heb bestanden op een NAS staan, deze bestanden kopieër ik regelmatig naar de map van dropBox en sinds kort ook naar een extra aangemaakte map op de C:\ schijf. Als ik in welke van de drie mappen dan ook maar een bestand verwijder dan doet windows dat in alle drie de mappen, wat niet de bedoeling is want eigenlijk is de dropbox map bedoeld als back-up. Het andere euvel is als ik de bestanden naar een DVD of usb stick probeer te kopieëren dan maakt windows alleen maar een link aan en kopieërd hij niet het werkelijke bestand. HELP HELP Wat doe ik fout :roll: ????
Link naar reactie
Dropbox synchroniseert waarschijnlijk dus automatisch... dus gebeurt dat wat je beschrijft... Dat lijkt een voordeel maar kan dus ook een groot nadeel zijn, dat zie je wel.. Wat gebeurt er bijv als je pc crasht en de nieuwe map op de pc voor Dropbox is nog leeg maar online is ie vol... denkt ie dna dat het online ook leeg moet? Wel ... gelukkig kun je de instellingen zoals van de meeste programma's aanpassen; ik vond bijv dit: http://www.appletips.nl/dropbox-selectief-synchroniseren/ Schakel uit wat je niet wilt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...