Ga naar inhoud

Rare letters bij installatie?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op het moment dat de eigenlijke installatie begint, wordt de internetverbinding geaktiveerd. Dat gebeurd in XP, Vista, Windows 7 en vermoedelijk met Windows 8. De enige reden: het zoeken naar aktualiseringen. Wanneer een router met hardwarefirewall wordt gebruikt, zal het mijn inziens veilig zijn, maar is de PC rechtstreeks met de modem verbonden, dan is het een risico!
Link naar reactie
[quote:3ce2421299="Pmud"]En ik gebruik wel de originele windows cd. Pmud.[/quote:3ce2421299]Dat scheelt igg, het risico lijkt me klein. Een hacker zou dan in jou modem/router moeten kunnen komen en tussen de verbinding in moeten gaan zitten. Via een speciale DNS hooguit (in de router aangepast). Theoretisch kan dat maar in de praktijk.... Je zou dus de router/modem naar de default settings kunnen terugzetten dan krijg je altijd de oorspronkelijk bedoelde DNS weer, maar de kans is wel klein dat dit het geweest is.
Link naar reactie
Ik zal in ieder geval de bios is resetten. Ik vermoed zelf ook dat het iets is met de grafische kaart daar het bijgeleverde scherm ook af en toe strepen laat zien. En daar ik geen passende reserve kaart heb om uit te proberen moet ik zo aan de gang. het ziet wel grappig maar ik kom zo niet verder. Ik laat nog wel wat van mij horen. Doei, Pmud.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...