Ga naar inhoud

tussenscherm bij xp prof klassiek menu start


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn pc mis ik opeens het tussenschermpje in xp prof. Ik zal uitleggen wat ik bedoel. Dit is jaren zo geweest op de laptop en mijn pc Ik gebruik het klassieke menu start. file tussenscherm laptop.pdf is van de laptop. ============================================== als ik op de laptop xp prof op start en op programma's druk krijg ik een kleinschermpje met met 4 progs die ik gebruikt heb. als ik op de peil onder op click krijg ik alle progs te zien. file zonder tussenscherm.pdf is van de pc. ========================================== als ik op de pc xp prof start en op programma's click krijg ik ineens alle prog te zien. Dus het klein tussenscherm als op de laptop is verdwenen. Gisteren avond was er een bijeenkomst van de HCC-Delft. Alle 10 de mensen keken wazig. groetjes anton prins lid 15495 75 jaar jong. mail: aj.prins@hccnet.nl
Link naar reactie
klik met rechts op start en kies eigenschappen Klik vervolgens op het tabblad Menu Start En klik op de knop Aanpassen Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd klik in het veld daaronder bij Configuratiescherm op: Als menu weergeven en zet een vinkje bij: Submenu`s openen als de muiswijzer erop word geplaatst als het goed is heb je nu weer een uitklap venster. [URL=http://img835.imageshack.us/i/windows39.gif/][img:210376ccba]http://img835.imageshack.us/img835/3783/windows39.gif[/img:210376ccba][/URL]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...