Ga naar inhoud

usb 3.0 stick Philips niet meer benaderbaar, driverprobleem?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn Tablet Surface Pro een usb Philips Flash Drive USB 3.0 Snow Edition 16GB gebruikt. De stick is niet meer benaderbaar. Het programma USBDeview (Nirsoft) gebruikt om - volgens die instructies - de drivers van deze stick uit te schakelen. Tablet opnieuw opgestart > USB stick wordt niet (meer?) herkend. Philips website bezocht om te zoeken naar alternatieve drivers > niet te vinden. Nu zit ik met een onbenaderbare USB-stick met data. Via: http://blog.pcwebplus.nl/usb-stick-wordt-niet-herkend-oplossing/ de daar beschreven oplossing geprobeerd. Dit werkt niet. Bij Apparaatbeheer (via start > uitvoeren > het commando devmgmt.msc ) Zie de USBstick niet onder \Universal Serie buscontrolers Zie bij Schijfstations staan: 2302 PRAM USB DEVICE Zie bij Overige Apparaten staan : onbekend apparaat Krijg het gewoon niet opgelost. Wie weet raad? Vast dank!
Link naar reactie
Dag Darknessblade, Op 4 andere computers (2 laptops, PC Thuis, PC werk), wordt de stick niet meer herkend De USB-stick is niet benaderbaar, dus data erafhalen en formatteren gaat niet. Heb het programma - zie computer totaal!nov - USF Explorer standard Acces - gebruikt, krijg geen toegang, stick wordt niet gezien. Met het programma DriverDetective wordt wel gezien dat de driver van de Philips USB stick op de PC staat (en zelf uptodate is!), maar toch .. Moet ik soms in windowsregister bepaalde waarden gaan wijzigen? Zo ja: welke en waar? Wie weet raad? Vast dank en groet
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...