Ga naar inhoud

Windows XP Pro installeren


Aanbevolen berichten

[quote:6cc19d72c0="playermijp"]Misschien kan je eens beginnen met te vertellen over welke hardware je computer dan wel allemaal beschikt. Dan kunnen we je waarschijnlijk beter en gerichter helpen.[/quote:6cc19d72c0] 'Acer Aspire 8950G' http://nl.hardware.info/productinfo/115563/acer-aspire-8950g-2634g75bn#tab:specificaties
Link naar reactie
Waarschijnlijk is het probleem een driver die niet voor Win XP Pro x64 bestaat het probleem. Dat is een groot probleem bij de 64-bits versie van Windows XP. Het is pas vanaf Windows Vista dat 64-bits systemen en hardware breed ondersteund worden. Waarom wil je eigenlijk XP pro op een Win 7 machine zetten?
Link naar reactie
[quote:65d7079f43="playermijp"]Waarschijnlijk is het probleem een driver die niet voor Win XP Pro x64 bestaat het probleem. Dat is een groot probleem bij de 64-bits versie van Windows XP. Het is pas vanaf Windows Vista dat 64-bits systemen en hardware breed ondersteund worden. Waarom wil je eigenlijk XP pro op een Win 7 machine zetten?[/quote:65d7079f43] Een driver op mijn windows 7 corrumpeert internetbrowsers, waardoor ik niet internet op kan. Bestaat er een tool om na te gaan welke driver de ellende doet ontstaan? Het is geen virus.
Link naar reactie
Ik heb met 'driver genius' een 20-tal drivers geüpdate; alles in een keer geïnstalleerd. Er bevindt zich iets in het pakket dat de browsers doet struikelen. Ik vermoed dat de enige wijze om het varkentje te wassen; zal het installeren zijn per driver, en telkens na blijven gaan of de browser blijft functioneren... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...