Ga naar inhoud
  • 0

Windows XP Pro installeren

anoniem

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[quote:6cc19d72c0="playermijp"]Misschien kan je eens beginnen met te vertellen over welke hardware je computer dan wel allemaal beschikt. Dan kunnen we je waarschijnlijk beter en gerichter helpen.[/quote:6cc19d72c0] 'Acer Aspire 8950G' http://nl.hardware.info/productinfo/115563/acer-aspire-8950g-2634g75bn#tab:specificaties
Link naar reactie
  • 0
Waarschijnlijk is het probleem een driver die niet voor Win XP Pro x64 bestaat het probleem. Dat is een groot probleem bij de 64-bits versie van Windows XP. Het is pas vanaf Windows Vista dat 64-bits systemen en hardware breed ondersteund worden. Waarom wil je eigenlijk XP pro op een Win 7 machine zetten?
Link naar reactie
  • 0
[quote:65d7079f43="playermijp"]Waarschijnlijk is het probleem een driver die niet voor Win XP Pro x64 bestaat het probleem. Dat is een groot probleem bij de 64-bits versie van Windows XP. Het is pas vanaf Windows Vista dat 64-bits systemen en hardware breed ondersteund worden. Waarom wil je eigenlijk XP pro op een Win 7 machine zetten?[/quote:65d7079f43] Een driver op mijn windows 7 corrumpeert internetbrowsers, waardoor ik niet internet op kan. Bestaat er een tool om na te gaan welke driver de ellende doet ontstaan? Het is geen virus.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb met 'driver genius' een 20-tal drivers geüpdate; alles in een keer geïnstalleerd. Er bevindt zich iets in het pakket dat de browsers doet struikelen. Ik vermoed dat de enige wijze om het varkentje te wassen; zal het installeren zijn per driver, en telkens na blijven gaan of de browser blijft functioneren... :roll:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...