Ga naar inhoud

Foutcode 80072EFE


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik maak gebruik van Windows Vista. Nu is de computer 5 maanden niet gebruikt en geven Windows Update en Microsoft Security Essentials bij het opstarten de foutcode 80072EFE. Internet Explorer werkt ook niet. Daarentegen wekt Mozilla Firefox normaal. Hoe kan ik dat probleem oplossen. Ik heb een tourtje gemaakt op internet maar kom er niet uit. Bij voorbaat dank voor een oplossing
Link naar reactie
Kortweg komt het er op neer, dat Windows Update of eventjes een online verbinding kan maken of heelemaal niet. En IE doet het ook niet! [b:72b8a0dddd]Controleer de Proxy instellingen van IE - want deze zijn mogelijk gemanipuleerd door malware[/b:72b8a0dddd] [list:72b8a0dddd][*:72b8a0dddd] Start > Configuratiescherm > Internet opties > tab "Verbindingen" > klik op LAN-instellingen. [*:72b8a0dddd] Haal het vinkje weg voor "Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken " [*:72b8a0dddd] klik OK [*:72b8a0dddd] sluit de Internet opties[/list:u:72b8a0dddd]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...