Ga naar inhoud

Windows 7: x64 IE9 - iGoogle starten lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds de laatste WindowsUpdate heb ik een aantal problemen bij gebruik van windows 7: met IE9: als ik iGoogle als zoekargument geef in Google, krijg ik de resultatenlijst, klik ik een resultaat aan om igoogle te laden, dan lukt dat niet. Er komt geen foutbodsachap. Er verschijnt alleen een blanco venster. Als ik de link naar igoogle invoer in IE9 commando lijn, dan gebeurt er ook niets. Ook dan verschijnt alleen een blanco venster. Start ik een andere webbrowser (Safari of Google Chrome) op dan werkt iGoogle zoals het hoort. Het lijkt een probleem (instelling?) met IE9 te zijn. Weet iemand hoe dit kan worden opgelost ? Bedankt voor uw reactie.
Link naar reactie
Ik heb in Answers MS forum de oplossing eerder beschreven. Echter in deze situatie de procedure wat aangepast, door IE9 download en geen Windows Update te kiezen, vervolgens onder updates alle taal modules van IE9 verwijderd. Via taakbeheer uitgezet: flink aantal processen. Daarbij functioneerde IE8 zonder problemen. Vanuit download IE9 geinstalleerd. Alle problemen opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...